【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

無首期就分手?女友母親追問幾時買樓 27歲仔:叫我放棄唔好害佢個女

發佈時間: 2019/03/19

香港樓價高居不下,不少年輕人沒法「上車」,加上家中面積細小,難以成家立室。有男網民在網上討論區「連登」發帖,指與女友睡前閒談時,因有感難以儲夠錢買樓結婚,「覺得自己好冇用」,而默默在女友背後流淚。對此,不少網民留言表示有同感,其中一名27歲男網民指出,他被女友母親追問幾時買樓,更要求如果買不到就自動放棄,「女友早幾日同我講,無首期,就要分手,完。」

樓主昨日以「琴晚我喺女朋友背後默默咁喊」為題發文表示,女友前晚到其家過夜,「佢背對住我,我攬住佢,好似平時咁傾偈。我同女朋友都27、28,拍咗6年拖,對話少不免會討論結婚。」他指出,與女友一直都有計劃結婚,「但香港地好現實,咩都要講錢,就算我哋有儲,都覺得好難先夠錢買樓同結婚。傾傾吓忍唔住喊,但唔敢出聲,唔敢令個身震,唔想畀佢知自己嘅壓力。」他續指,在香港生活艱難,「想畀另一半一個承諾,一個家庭,一個屋企真係好難。等到佢瞓著我先起身洗面,然後望住鏡入面嘅自己,真係覺得自己好冇用。」

{{hket:inline-image name="hk190320195.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

除了樓主「灰爆」外,另一名27歲男網民亦留言放負。他表示,自己畢業後工作4年,現時經濟狀況:

2.9萬元月入

1.4萬元家用

1,500元強積金

1,500元還學費

3,000元午餐交通

3,000元同女友出街

1,000元交稅/做人情

6,000元儲蓄

這位網民形容:「讀書果陣覺得返工賺錢好開心,可以買到好多嘢。原來出嚟做嘢養家係咁辛苦。政府嘅學費每季準時還。稅我準時交。我對屋企每月拎家用擔起頭家。」

然而,女友母親卻經常追問他幾時買樓,「話『貧賤夫妻百事哀』,叫我自己放棄,唔好害佢個女。佢個女都27唔細,話養到個女咁大,唔會畀個女同你屋企人一齊住。女友早幾日同我講,無首期,就要分手,完。」最後,他心情沉重地稱:「今日放咗工唔想返屋企。望住維港,香港真係好靚,但我唔識得喺依個地方生存。徹底失望對自己,對女朋友。」

{{hket:inline-image name="hk190320192.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

對此,一眾「巴打」、「絲打」紛留言表示有同感,「香港地想簡簡單單同自己鍾意嘅人結婚一齊生活,點解都咁難」、「仲要你有本都冇用,人工冇番咁上下都唔駛旨意過到壓力測試」、「居屋超入息,私樓未買得起,而家香港好似無打算照顧呢班人,出去租樓萬萬聲,剩低唔知儲幾多年先夠上車」、「睇到好心酸,加油呀巴打,同女朋友要幸福呀!」。另有網民建議,樓主可以與女友租樓,或與家人同住一陣子儲錢,「租住樓先,唔係嘅話,唔通40歲先結咩」、「如果屋企有自己房,咪係屋企住一排先,唔好比咁大壓力自己」。