【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

樊亦敏被斥貪錢埋身 無悔忍辱幫劉家輝爭產

發佈時間: 2019/03/21

樊亦敏(Amy)被形容是圈中的俠女,2011年武打巨星劉家輝師傅因中風癱瘓,跟家人出現爭拗,前女助手更騙財銷聲匿跡,當時Amy出面為劉師傅討回公道,爭取返200萬留來作老人院的住宿和養病之用。Amy指一向尊稱劉家輝做師傅,但兩人非師徒關係,她說:「每次講起師傅我都好低調,因為牽涉到他同家人嘅事,好多人覺得你又唔係佢邊個,點解要做咁多嘢?我只能夠講,路行到呢度,我做相應的事。」她直言有嘗試交給師傅身邊的人,可惜對方表示一向沒空就拒絕,她說:「當時師傅中風,同家人有少少衝突,師傅想留喺香港,不想去外國,為咗方便女助手留香港照顧師傅,我就托律師朋友幫佢申請助手成為委託人。後來知道助手有問題,而師傅亦表示不想再由佢做委託人。我本身想做好事,但事與願違搞成咁,我覺得自己有責任去做適當嘅安排畀師傅。加上一直以來我都認識佢助手,師傅好多工作安排同財政情況我都知道,所以我好清楚筆錢去咗邊度,我有足夠理據幫師傅爭取返啲錢。」

{{hket:inline-image name="c5840113-97e4-475d-b2f7-77a6d4db0513.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Amy為朋友出心出力, 換來卻是外間對她的冷言冷語。(《晴報》圖片)

{{hket:inline-image name="19_600.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Amy為劉師傅取回200萬身家,用作居住安老院和養病之用。(網上圖片)

{{hket:inline-image name="15_600.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Amy的律師朋友為正義而打官司,大家都沒有收取大筆律師費。(網上圖片)

「我有少少修為,要忍辱」

Amy無酬去找律師朋友幫忙,她說:「我相識的律師朋友知道事實,覺得有需要為師傅爭取返啲錢去養病,其實以師傅嘅資金去打呢場官司根本無可能,單係文件費都180萬,當時連高等法院大法官都好奇怪,點解咁細銀碼會動用到我朋友咁地位好高、好資深嘅大律師,佢答係為正義而打。」Amy動用人情牌為師傅爭取應有的事,但過程中卻受盡冷言冷語,她說:「過程中睇到好多事,好多人唔了解我、唔認識我,問我係咪同師傅有路?係咪貪錢?係咪暗戀佢?唔緊要,你唔了解件事,你講出嚟嘅說話只係反映出你自己係咩人,我希望係發放正能量,我有少少修為,唯有忍辱,我清楚自己做緊乜。」Amy花了近7年的時間去做這件事,她沒後悔為朋友、為公義挺身而出,而她亦不時會探望師傅,「我琴日探師傳,佢成日都嫌院社食物淡唔好食,咁啱朋友仔去探佢,蝦餃、叉燒包,燒腩卷等等,違反晒院規,不過算啦一次半次。我成日同師傅講係時間問題,可能仔女一時未明白你,將來身體好返,可以再同仔女去傾,他自己有病真係需要錢,繼續生存下來。」

Amy形容跟師傅風馬牛不相及,律師團隊、精神科醫生和院舍的人員都是同心為一件事,所以她不會居功,只是做自己應做的事。她說:「現今人類好幸福,起碼無戰爭,我總覺得世界是由大家活出嚟,大家付出多少少愛,世界就會變得好靚。」

{{hket:inline-image name="62b4565e-4ffc-4f7a-bb50-3e0b92e8d97d.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Amy信奉道教,認為信仰令她更加心存善念。(《晴報》圖片)

信奉道教 工作機遇隨緣

Amy在單親家庭成長,很多事情都觀察入微,小時候特別喜歡逛廟宇,後來因為鬼剃頭的病,她苦尋醫治的方法,後來去廟宇求籤,她說:「好神奇求完籤就搵到合適嘅醫生醫我,我份人答應過嘅就一定會做,所以我去還願。其實人生總有低點或高點,低點你會自覺運氣好差,好多嘢諗唔通,睇完典籍,就覺得其實只係你想得到嘅嘢得唔到,始終人會有迷惘時,問籤會答到你。世界上好似空氣咁,你睇唔到但存在,靠佢滋養生命,而且宗教係導人向善,教你點調服你個心去對待萬事萬物。」入行初期因鬼剃頭失機會,在內地發展後,現時只能成為配角,Amy沒有半點不甘心,她說:「我一向好信命,自己身體唔得,做過就ok,享受過就不可以貪戀,當然我都想遇到更加好的角色發揮,其實《愛回家之開心速遞》入面三太嘅角色都將另一個我爆發出嚟,演得開心,依家最重要係角色出嚟,觀眾接受又睇得開心。你要求我一星期瞓一個鐘?我唔得,先天性唔可以,做戲係人生一部分,但我可以做人生其他嘅事。」

{{hket:inline-image name="12_600.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

劇集中總是演一些配角,但Amy笑言:「你要我一星期瞓一個鐘,我唔得囉!」(網上圖片)

{{hket:inline-image name="maxresdefault.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

三太角色抵死又搞笑,Amy演得開心,觀眾亦睇得過癮。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)