【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

唐氏男孩有團火想做救護員 媽媽鼓勵:話畀人知你努力過

發佈時間: 2019/03/22

10歲的唐氏男孩活潑好動,自小以做紀律部隊為夢想,當救護員救助他人,媽媽阿Yan雖知這個夢遙不可及,但一直從旁鼓勵,盼讓愛兒學會堅持、努力及付出,選擇說出一個善意的謊言:「你努力運動、操體能就會做到!」

愛參加興趣班 愛紅十字會步操

10歲兒子陳楚彥天生患唐氏綜合症,現時在特殊學校讀小學5年級,媽媽阿Yan坦言楚彥讀書成績中規中矩,但認為:「起碼佢唔抗拒返學,享受同同學相處。」她指楚彥自幼因病手腳乏力,但一向活潑好動,愛參加不同興趣班,包括現代舞、游泳、數學等,故阿Yan每逢看到興趣班招生,都會嘗試報名讓楚彥體驗一下。

{{hket:inline-image name="74.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

有時會賴床不願起身上學的楚彥,去興趣班卻是自動自覺,「佢最鍾意去上堂,可以同朋友仔一齊玩,有時落堂都唔願返屋企,要我拉先肯走。」說著阿Yan似是甚為勞氣,但其實她樂見兒子積極好學,「成日放學返嚟就叫『媽咪媽咪,我跳舞畀你睇吖』,見佢咁開心,我自己就開心。」

不過眾多活動中,楚彥最喜歡參加紅十字會,阿Yan笑言:「因為有得著住制服返學,放學就去步操練習,佢覺得好有型。」訪問時在旁等待的楚彥,亦自行在路旁練習步操。

{{hket:inline-image name="7.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="663.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

愛看跳躍生命線 夢想做救護員

早前電視劇《火速救兵IV》及《跳躍生命線》熱播,令楚彥每日嚷著追看,阿Yan笑言:「睇火速救兵佢就話長大想做消防員,要救火救人,睇跳躍生命線就話想做救護員!」因此阿Yan經常帶楚彥參加消防處及警署的參觀活動,但始終救護員最令他印象深刻,亦是他現時的夢想。

{{hket:inline-image name="9.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

鼓勵兒子追夢 盼讓他學會努力

唐寶寶做救護員似乎是天方夜譚,阿Yan當然明白,但她卻選擇繼續鼓勵兒子追夢:「或者佢真係會做到第一個呢。」她藉此推動兒子學習和成長,「有時佢懶唔願郁,我一話『唔係想做救護員咩』,佢就好有動力去跑步、游水。」至於會否擔心被指「欺騙」兒子,阿Yan卻不認同:「只希望佢話畀人知自己有努力過。」她亦相信兒子日後會理解她的用意。

養兒一百歲長憂九十九,更何況是唐寶寶的媽媽,阿Yan指,唐氏家長最擔心的,都是自己離開後,唐寶寶如何生活,「我哋終有一日會走,最擔心佢唔習慣…」故阿Yan希望盡量訓練他的自理能力,「想佢唔單只照顧到自己,仲識幫到身邊嘅人!」

{{hket:inline-image name="1.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

撰文:黃志宏

相關文章:

唐氏男孩衝出香港赴台做義工 媽媽:唐寶寶都可以照顧人

{{hket:inline-image name="121.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}