【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

華仔認老唔跑得

發佈時間: 2019/03/21

由劉德華監製兼主演的電影《熱血合唱團》昨日舉行發布會,華仔親率年輕演員林愷鈴、伍詠詩、王智騫、吳卓衡等出席。華仔指新片本應去年上映,但因他墮馬受傷,劇組等他康復才做後期製作︰「始終我係監製,想做好後期同音樂細節,大家等咗我四個月。」

劉德華在戲中化身「暖男指揮家」,林愷鈴讚華仔為了讓年輕演員早點回家,特地先讓他們拍攝,自己留守到最後。華仔說︰「因為佢哋有啲要返學,有啲要考試,想佢哋快啲拍完休息,我咪就下佢哋。」王智騫在片中要邊跑邊向華仔揮拳,他試戲時打傷副導,所以很緊張。華仔笑說︰「佢唔敢打我,我話寧願佢實牙實齒打,因為我唔似佢哋年輕人可以跑到咁多次。」

同場的關禮傑與李麗珍飾演夫婦,珍妹坦言兩年前拍攝時,正是她失意的時候(與潘源良分手)︰「當時我將所有情緒發洩喺關禮傑度,因為佢喺戲中搞到我日日以淚洗面。」她表示拍完戲不會再回想過去,現在生活得很開心。

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏