【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

洗衣機污糟過廁所?強嫂教你2招天然洗機法【強嫂家務小知識】

發佈時間: 2019/03/22

今日開心星期五又係強嫂我啦!上星期教完大家點殺滅小強之後,見大家嘅反應唔錯,梗係繼續請教我閨蜜Winnie(家務助理導師)啦!之前有新聞報道過洗衣機係致敏嘅兇手,大家都知我最鍚就係強仔強女,我又點會畀敏感症有機可乘吖!

係咪諗都冇諗過洗衣機幫我哋洗衫,原來佢先係最污糟!唔好怪佢啦,要怪就怪你自己啦!自己諗下,部機跟咗你咁多年,從來都冇人關心過佢,所有你哋著過嘅衫褲都係靠佢幫你洗得乾乾淨淨,但從來都冇人幫佢清潔下!

嗱!咪話我吖,洗衣機唔洗好易變成過敏兇手!所以如果你哋部機唔算係新,洗機行動真係刻不容緩啊!坊間有得賣洗衣機槽嘅清潔劑,大家都可以試下買嚟玩下嘅!

話明教你天然方法,強嫂我又點會老點你吖!Winnie教我,每隔一個月左右洗衣機就應該洗一次。平時可以用500g嘅梳打粉加一枝白醋倒入洗衣機槽裡面,撳普通洗衫程序就OK!另外,可以用條冇用嘅白毛巾,放落洗衣機當吉機咁洗,啲污糟嘢就會黐住晒喺條毛巾到啦!

仲有啲小貼士要提下大家啦!千祈咪用漂白水洗部機啊,一陣過清水唔夠徹底,殘留喺機糟裡面嘅漂白水會令下一次洗嘅衫甩色,仲有機會令洗衣機糟零件受損!每次洗完衫之後要記住抺乾機門嘅膠邊同埋打開佢通通風,廢事膠邊發霉啦!

{{hket:inline-image name="tip.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(嗚謝資深家務助理導師Winnie Cheung提供資料)

精選健康知識,盡在 Healthy Life 健康男女
https://fb.com/HealthyLifeExpress/