【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

炮台山 $158巨型沖繩脆豬扒配蕎麥麵

發佈時間: 2019/03/25

上世紀70年代,英軍於炮台山山頭設立炮台守護維多利亞城,此地因而得名。時至今日,炮台山已變為住宅、商廈林立,連帶食肆也多了起來。今次帶你先品嘗日本人手作的蕎麥麵,再到崇尚自然的高質西餐廳,最後喝碗木瓜魚湯,港島區又多一個「搵食」熱點了。

1.$128 和牛混合漢堡扒飯【三葉屋】

「老一輩嘅日本人都會喺蕎麥麵店飲酒。」這家主打蕎麥麵的日本餐廳,由港日混血兒鈴木先生主理,熱愛下廚的他曾在日本學做麵,回港後在日籍父親的鼓勵下創業。至於店名的由來,原來也有段小插曲,「爺爺曾經營一間叫『二葉』嘅麵包舖,加上鈴木嘅家徽係三葉圖案,所以就叫『三葉屋』。」

鈴木自小鍾情蕎麥麵,奈何市面上多數只賣含10%蕎麥麵粉的乾麵,「蕎麥麵香味流失得好快,所以麵粉都要空運同埋冷凍儲存。」雖然成本高,但三葉屋仍使用100%日本蕎麥麵粉每天新鮮製麵,堅持即煮即食,麵類不設外賣。除了凍食和熱食的蕎麥麵,亦有自家製冷熱烏冬和白飯供客人選擇,款式多變,迎合香港人口味。

三葉屋

地址:北角炮台山宏安道18號威德閣地下8號舖

電話:3594 6069

營業時間:星期一至日,11:30am-3:30pm、5:00pm-10pm

2.$88 松露牛肝菌意大利飯【Wooden House】

小店開業1年,由4位志同道合的朋友創辦。他們本身都非從事飲食業,「我哋成日出街食飯,都覺得畀咗個價錢,食唔番應有嘅質素。我哋就諗,不如自己開一間性價比真係合理嘅餐廳。」老闆之一的金先生說。餐廳請來以前做開高級酒店、有15年西廚經驗的Benson掌廚,設計的菜式以健康和簡單為主。「最緊要係食材新鮮。」他們不惜工本,蔬菜和肉類均來自外國,薄餅的餅底每日自家用意大利0號麵粉手搓,甚至奉上的水也特別選用電解水。

店子叫「Wooden House」,有崇尚天然之意,「中文即係『木屋』,我哋想環保啲,用少啲塑膠。好似啲枱凳,都係木製。」連咖啡糖也是有機的,糖尿病患者也能食用,由細節貫徹「健康、天然」的宗旨。

Wooden House

地址:北角炮台山電氣道183號友邦廣場地下18號舖

電話:2536 9628

營業時間:星期一至日,12nn-10pm

3.$28 木瓜魚湯【Soup Express】

天后一家湯水小店,只有10個座位,廚房佔舖頭面積差不多一半,看出店主重視湯水出品多過門面裝修。店子每天輪流供應湯水、糖水和飯餐各兩款,湯水1款滾湯,1款老火湯,選擇不多,寧專注做好出品。店主Ciara講解,煲30碗木瓜魚湯,要用上6個木瓜、6至8條大魚尾,才煲出鮮甜的味道。店主每天親自去街市買新鮮材料,一早8點回舖頭開始煲湯。湯水不加味精,主張少鹽少鹹,貫徹健康無添加原則。湯料不浮誇,簡簡單單,就是用一顆單純的愛心去煲。

Soup Express

地址:炮台山蜆殼街6-16號寶榮大廈地下D1店

電話:3618 7748

營業時間:星期一至五,11:30am-7:30pm、星期六,12nn-4pm、星期日休息

撰文︰王寶欣、鄧綺婷

攝影(部分)︰林良明

插畫︰何樂

編輯︰余運慶

美術︰梁政敏