【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

麥明詩謝絕煙民做男友

發佈時間: 2019/03/26

麥明詩(Louisa)昨天出席第九屆「無煙社區計劃頒獎禮」,自小在無煙家庭成長的她,擇偶首要條件正是絕不吸煙,又透露曾令追求者為她成功戒煙。

麥明詩昨日表示從未試過吸煙,加上父母管教嚴謹,就算她到外國升學時甚多誘惑,仍堅拒成為煙民︰「好多年輕人覺得食煙有型,但其他人食我偏偏唔食!」Louisa自爆曾有男生為追求她而戒煙,最後對方戒煙成功,她亦接受對方。問Louisa會否抗拒有賭錢、飲酒習慣的男生?她說︰「吸煙係我最抗拒,奉勸各位女士,唔好相信男人話拍拖後會戒煙嘅藉口,因為男仔追你嗰陣,係決心最強嘅時候,嗰陣都戒唔到就唔會戒。」

另外,提到麥爸爸日前生日,Louisa表示與哥哥夾份送電腦做生日禮物︰「因為爸爸就快退休,我想捧紅佢做KOL,到時佢可以喺網上教化學,殺出一條血路。媽咪又一早喺網上有知名度,我打算同佢哋簽約,做老闆出糧畀佢哋。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏