【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《愛回家》大四喜Rap出感動 網民推爆拎樂壇新人獎

發佈時間: 2019/03/27

《愛回家之開心速遞》近日可謂頻頻都有爆笑位,琴晚「Hip Hop耆兵」一集相信都笑到好多觀眾肚都攣,話說熊樹根(劉丹飾)為了10萬獎金,龍敢威(羅樂林飾)為了贏過搶走他女人的Rapper,譚道德(陳榮峻飾)為了證明自己不是奄悶校長,夾埋陳師奶(孫慧蓮飾)一齊參加「香港齊Hip Hop」的比賽,後來因為陳師奶病倒,臨時臨急搵「填詞王」馬豹(黎彼得飾)加入,組成「大四喜」,沒料到現場改賽制要玩即興Free Style,主題是IG(Instagram),四人都對IG可謂一竅不通,但就為面子而生急才,即興唱出心底話。最正係個比賽拍攝一點都不馬虎,除了找來演員扮《中國有嘻哈》的評審之外,更有觀眾扮感觸落淚,即時笑到有腹肌。

{{hket:inline-image name="IMG_1195.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

大四喜以一身Hip Hop扮相出場,超級有型。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="IMG_1186.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

大龍生貴為千億富豪,為了面子而走上舞台,好有型呀。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="IMG_1187.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

譚道德一洗以往形象,唔知班學生會有咩反應呢?(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="IMG_1185.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

樹根叔一班仔女同孫都睇死佢,佢咩都唔理豁出去。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="IMG_1188.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

豹叔笑稱是改詞高手,實質黎彼得卻是70年代真正填詞王。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="IMG_1199.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

連觀眾反應都拍埋,真係好正!(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

Rap歌一出,這個加起來278歲的組合大受歡迎,大家都話睇得好感動,雖然只是劇情,但Rap歌的內容卻是非常真實又有意義,講到只要有勇氣就唔需要怕失敗怕瘀,又講埋香港精神,最終除了熊家一家為根叔自豪之外,連帶香港觀眾都非常感動。TVB觀眾瘋狂在其Facebook留言「洗版」,要求他們正式出道做樂壇新人,又話要睇LIVE版本,大四喜咁受歡迎,唔知道編劇會唔會寫落去呢?

其中陳榮峻接受《晴報》訪問,他直言拍攝非常順利,他說:「我們拍攝之前一日去錄音,錄製差不多三小時,拍攝都好順暢,拍了兩至三小時就完成,對我來講,Rap梗係難,幸好有我太太,她陪我數拍子同練習,咁就表現得好少少。」峻哥表示好期待大四喜再次有表演,不過暫時就未有劇本寫到,問到會否獲邀登台?他笑言:「點會有人搵我哋四個老嘢去唱?我平日都好少唱歌登台,頂多做慈善會唱少少,估唔到大家咁鍾意大四喜。」他印象中歌詞是楊熙的作品,而填詞人黎彼得在現場有畀意見作修改,真正Rapper KT唐嘉麟就教他們一些技巧同動作,令整個演出順利拍攝。 

{{hket:inline-image name="IMG_1167.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

譚道德Rap住鬧金城安,實在大快人心。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

足本歌詞如下:

「Hey 乜嘢叫做IG我哋唔知,我哋淨係知 企喺台上我哋可以,

有心唔怕遲,請你聽我哋講先,我哋有吉士,幾多歲都好都未會怕瘀。

Hey 乜嘢叫做IG我哋唔知,我哋淨係知,香港人乜都敢試,

獅子山精神,有乜嘢都要行先,聽我講埋先,肯Do喺香港實有發展。

Hey 乜嘢叫做IG我哋唔知,我哋淨係知 乜嘢做叫禮義廉恥,

四維唔伸張,國家就會係咁先。一味玩IG,一味講呢啲問你點知。

Hey 乜嘢叫做IG我哋唔知,我哋淨係知廣東話有好多意思,

廣府九韻玩落更加有拍子,一味ABC,一味講呢啲。

Yo,其實我哋大四喜乜嘢都知,所有潮流新事物,我哋乜都肯試,

人生流流長咁做先有意義,所有年齡層咁樣做先會啱Key。

Yo,其實我哋大四喜乜嘢都知,所有潮流新事物,我哋乜都肯試,

人生流流長咁做先有意義,所有年齡層咁樣做先會啱Key。」