【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

港男有案底失業難養家終獲聘 暖心HR:要畀機會人改過

發佈時間: 2019/03/28

浪子回頭金不換,亦需社會大眾接納方可重新出發。一名因醉駕而留案底的男子雖希望改過自新,卻長期失業無法養妻活兒。他近日與獵頭公司職員見面時,提起生活上所面對困難及委屈時忍不住落淚。所幸對方盡力幫他介紹工作,最後更獲暖心人事部職員安排見工並獲聘。

暖心HR:要畀機會人改過

Facebook專頁「辦公室日報x聶瞳」的版主在獵頭公司工作,他日前在專頁分享該則感人故事,指有做廚具的客人近日要請主管,於是他便介紹一名符合經驗要求的求職者,對方亦覺適合。當與該公司人事部職員通電話安排見工時間之際,聶瞳坦白道出該名求職者2年前因醉駕而留案底,「雖然冇造成傷亡,不過佢話已經知錯,而且係錯得好緊要,佢同我講已經戒酒,停完牌亦冇再揸車,因為答應咗老婆同個囡會改過。」正當他打算進一步補充時,想不到對方爽快地稱:「都唔緊要嘅,同份工唔關事,要畀人有機會改過,公平啲。」最後,該公司更聘用了該名求職者。

求職者流下男兒淚

聶瞳在文中憶述,其實較早前他與該名求職者見面時,對方講到生活上所面對的困難時忍不住流下男兒淚,「佢喊,係因為留案底之後搵工搵咗好耐,心入面有兩種委屈,一種係灰心,失望,同埋不斷遭受白眼;另一種委屈就係經濟出現問題,雖然佢老婆有工作,不過始終有小朋友,衣食住行書簿費樣樣都係錢,生活壓力好大。」他直言自己當時「嚇親」,但由得他盡情發洩,「因為返到屋企未必可以對住老婆仔女去釋放呢種情緒,不過我記得佢喊個樣,完全表達出『日子好難捱』呢5個字。」

求職者:我捱得過,其他人一樣得

他又指,每個人都有自己的難處,「有案底搵工難,冇案底搵工亦唔代表容易,有好多痛苦同傷心係表面睇唔出,著到身光頸靚但匿埋捱麵包大有人在,最緊要唔好諗埋一邊,甜的吃,苦的也吃,好景不常在,但困境都唔會冇盡頭。」最後,他感謝該名求職者願意分享自己的故事,「佢話自己都捱得過,其他人一樣得,特別送畀搵工處處碰釘嘅朋友。」

網民:咁通情達理好難得

對此,不少網民深受感動,「佢承認當年嘅錯誤,亦勇於面對,好應該比一個機會佢」、「咁通情達理嘅HR和公司今時今日好難搵喇,真係要鼓勵下。so positive!」、「多謝你,你幫到嘅唔係1個candidate(求職者),而係1個家庭」、「你和那位客人真係好有心」。同時,亦有網民表示:「好正面的個案分享,學到兩樣嘢:當你是掌權者的時候,要俾機會一些錯而能改的人士;第二就係盡量唔好行差踏錯,因為好多時候恨錯難返。」