【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《倚天屠龍記》兩代張無忌世紀同框 55歲吳啟華完勝內地「小鮮肉」?

發佈時間: 2019/03/29

劇集《倚天屠龍記》真係夠晒經典,淨係電視劇都已經翻拍咗8個版本,其中香港同台灣各拍咗3次,最近一次翻拍就係內地製作。昨日,兩代「張無忌」世紀碰面,旋即引起網民熱烈迴響。

最新一輯《倚天》男主角張無忌,由內地90後演員曾舜晞飾演。昨日,佢喺社交網站上分享咗一張與吳啟華嘅合照,留言指:猜猜我和無忌前輩兼陳教授,在幹什麼?相中吳啟華坐咗喺凳度玩緊電話,曾舜晞就喺後面,一齊睇住吳啟華部電話。而吳啟華亦有轉發相片,搞笑地指:研究九陽神功?

{{hket:inline-image name="69245c84ly1g1iqgj5omkj226w26rhdt.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

不過正所謂「冇比較就冇傷害」,兩代男主角走埋一齊,當然引起網民熱烈討論。有網民就大讚吳啟華飾演嘅張無忌自帶深情儒雅,係最好睇、最經典嘅版本,「十幾年過去了,再看竟然瘋狂的喜歡你演的張無忌,尤其是那種深情的眼神!還有好幾個橋段的細節處理的非常好,大鬧喜堂那段,我覺得也完勝其他版本,細節演技爆表!」。

{{hket:inline-image name="t01b4285ae52c22f9fa.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

有網民則批評曾舜晞眼大無神,演技有待改善,仲叫吳啟華過兩招畀佢。除咗演技,唔少網民更指吳啟華擁有天生不老容顏,多年嚟個樣冇變過,靚仔過曾舜晞:「吳啟華還是這麼年輕,顏值真的高」、「怎麼還是這麼帥」、「吳大叔更帥」、「一個風度翩翩,一個濃妝艷抹」。

{{hket:inline-image name="0070naZily1g11hsj8maej31hc0tzked.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

其實兩位張無忌各有千秋,真係難分高下,不過佢哋私底下交情甚篤,早前吳啟華喺新《倚天》播出前,亦有親自為曾舜晞宣傳兼打氣,非常有義氣。今次見面亦唔係世紀同框咁簡單,佢哋更會一齊合作。據知兩人正在拍攝《我在香港遇見他》,入面仲會有對手戲,真係令人期待呀!

{{hket:inline-image name="334.jpg"}}{{/hket:inline-image}}