【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

郭羨妮囡囡有男友 醋爸老公:18歲前唔准拍拖

發佈時間: 2019/04/04

郭羨妮(Sonija)在2011年10月1日跟內地動作導演朱少傑結婚,次年誕下一女Kylie,雖然經常分隔兩地,但兩公婆都相處有道,恩愛非常,也照顧得Kylie非常之好。Sonija笑言早已習慣這樣子的相處模式,但自己因工作要遠行時,一執行李已經忍不住落淚,她說:「掛住個女會喊,成日發生,我以為唔會發生,因為我畀幾多時間照顧佢。呢排我即將返大陸拍劇,開始執拾行李時已經崩潰咁喊,反而個女好乖,識得呵返我,佢見我流眼淚好緊張,即時拎紙巾幫我抹眼淚,佢話:『唔使驚啦,你帶埋隻狗仔去,呢隻狗仔就代表我,你攬住佢就好似攬住我一樣啦!』」囡囡今年7歲,識得倒轉頭安慰媽咪,真係好生性。Sonija認為跟老公已經習慣分隔兩地,特別珍惜一家三口相處的時光,但自己外出工作難免掛住個女,要分開十幾日,實在好耐無試過。Sonija稱自小就教育女兒,父母的工作所需要經常中港兩地走,遇到比較長時間離港,就會慢慢向女兒解釋:「我跟個女講媽咪想做個project,你要讀書長大,而我亦有自己想做的事。呢方面佢好明白,反而會反過來安慰我。」

{{hket:inline-image name="2dee8487-cf5c-495a-8bc2-8d336444ec9f.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Sonija認為做職業女性絕對不容易,最重要是要事業和家庭兩者得到平衡。(《晴報》圖片)

{{hket:inline-image name="635ac3a8-9e30-4899-bb0c-50eb58899d42.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Sonija為今次廣告投入拍攝。(《晴報》圖片)

{{hket:inline-image name="2011.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Sonija跟丈夫2011年拉埋天窗,翌年誕下愛女Kylie。(郭羨妮微博圖片)

老公是呷醋爸爸

假設Kylie是男仔的話,Sonija的處理方法會否有所不同?她說:「如果我的BB係仔,我真係唔識教,仔會活潑好多,我個女已經好活潑,已經快頂唔順,如果係仔周圍走、周圍曳,我諗我會崩潰。」Sonija直言老公是超級寵女狂,令她左右為難,她說:「我經常叫老公唔好咩都買畀個女,但我明白佢心態,因為成日唔喺度,佢好想補償畀個女,所以佢想要咩咪買囉。有次我哋一家三口行街經過,囡囡好想要買個水樽,我覺得不太合適,拒絕之後就拉走個女,點知返到屋企之後,老公扮出街買嘢,原來佢返轉頭買返個水樽畀個女,真係好易寵壞個女。」Sonija稱不會呷囡囡的醋,爸爸愛錫囡囡是應份的,而且老公眼光跟她差太遠,所以她警告老公不要再買禮物給她。她續言:「晨早已經講明唔畀阿女18歲之前拍拖,個女還是BB時已經講定。囡囡之前返幼稚園突然話有男朋友,仲要攬住晒咁影相返來。搞到我老公即時搞笑咁質問個女:『你係咪拍拖?同邊個拍拖?』激到爸爸死。我成日同老公講,將來阿女跟佢一齊工作,咁佢就可以睇實個女。」

{{hket:inline-image name="2016.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

郭羨妮跟丈夫經常中港兩地分隔,難得一家三口聚在一起,放閃是必須的。(郭羨妮微博圖片)

{{hket:inline-image name="2014.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Sonija稱不會呷囡囡的醋,爸爸愛錫女兒的應份的。(郭羨妮微博圖片)

{{hket:inline-image name="2018-11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

這位呷醋爸爸聽到囡囡幼稚園有男朋友,即時要搞笑質問落口供。(郭羨妮微博圖片)

Sonija婚後家庭和事業都兼顧得宜,絕對是職業女性的典範,她笑言不敢當:「我不會話自己好妥當,有時候好苦惱、好勞氣,只是大家不知道。我會選擇做職業女性的,我有家庭,亦想有自己事業,希望兩者兼顧,但要取個平衡。如果太多時間放在事業,咁個女功課點算呢?這種情況會令人擔心,相反如果花太多時間在家庭,好怕大家慢慢會忘記郭羨妮。我覺得香港女性好大壓力,我曾經睇過一個真人真事紀錄片,一位兒科ICU的女醫生經常要加班努力照顧別人的囡囡,但自己的囡囡卻無人照顧,實況正是如此,所以家庭和事業兩者要平衡。」

面對現時教育制度,不少家長都感到非常大的壓力和無助,Sonija直認有時候都被「媽媽Group」嚇親,她說:「各位家長唔好咁緊張,其實不需要咁緊張,我哋細個時其實都唔需要爸媽成日提住你點點點做,又無補習又無去學嘢,都可以健康開心成長。小朋友得幾歲人仔,點解要咁緊張呢?大家Relax 啲啦!」