【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

一包天然粉 攪掂廚房陳年老油漬【強嫂家務小知識】

發佈時間: 2019/04/04

大家好啊!今日係公眾假期,強嫂我梗係唔會偷懶啦!趁住呢個三日連假,有冇諗過清潔下陳年老油漬呢?話說有日,我老友Maggie sent 咗張洗爐頭嘅相畀我,我當堂嚇一嚇!腦裡面即刻彈出好多黑人問號,到底點解啲老油漬可以洗得咁乾淨?點樣可以15分鐘就輕易去油?

{{hket:inline-image name="oil.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

嗱!就係呢張相啦!我即刻望住自己個爐頭,自愧不如啊!話晒我都係最入得廚房嘅強嫂,真係唔可以唔請教下Maggie啦!

Maggie 話方法好簡單,就係靠一包粉!

{{hket:inline-image name="oil2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

原來Maggie 就係用咗茶籽粉去陳年老油漬,市面上一啲賣綠色產品嘅鋪頭都可以買得到。只要將茶籽粉加落去陳年老油漬上面,用熱水開溶。浸15分鐘後,如果仲好強嘅油漬未甩,就再用牙刷擦下佢。再用水沖沖即刻乾淨都不得了!

過咗幾日我真係試咗用茶籽粉嚟沖洗啲陳老油積,真係唔洗好多力氣就可以洗乾淨!真係可以稱佢為最強去油妙法啊!Maggie 仲話,茶籽粉可以用嚟洗頭!啱晒夏天個頭好油嘅人(係咪講緊我強佬啊?)

強嫂我就最鐘意用啲天然嘢嚟做家務,環保得嚟又唔會傷害到我班小朋友,哎真係唔讚自己都唔得啊!

{{hket:inline-image name="keung1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(嗚謝 手作人Maggie)