【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

兒子捱多刀撐過3次心臟手術 暖爸:冇諗過可以聽到佢叫「爸爸」

發佈時間: 2019/04/04

「小鐵漢」Kansas患有先天性心臟病,1年間經歷3次開腔手術,儘管醫生指成功機率只有10%,但父母從未放棄,堅持盡力助兒子活下去,最終手術成功,Kansas現已2歲,近日更叫出第一聲「爸爸」,令身為父親的Jayco感動不已。

{{hket:inline-image name="56422316_10156010413631674_6325538601308258304_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

醫生勸放棄 父母堅持終現奇蹟

Kansas在出生前已發現患有心臟病,但爸爸Jayco及媽媽Doris相信兒子生命力強,堅決不會放棄兒子。惟Kansas出生後心漏情況較預期嚴重,第4日已需進行開腔手術。

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Jayco憶述,在其中一次手術中,醫生指成功機率只有10%,與其要他捱多一刀,不如讓他舒服離開。不過Jayco夫婦堅持為兒子爭取最後活下去的機會:「當時我仔仔唔識去表達佢自己嘅意願,作為父母應該畀個機會佢,佢可以選擇喺手術過程中放棄,但如果佢想生存,佢一定撐得過呢個手術。」

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

暖爸胸口紋疤痕 與愛兒並肩前行

最後手術非常成功,但Kansas心口卻留低咗一道深深的疤痕,但Jayco認為此疤痕是兒子在死亡間掙扎求存的「戰績」,為了與兒子並肩而行,Jayco亦在心口紋上一條相同的疤痕。

現在Kansas已經2歲,Jayco指兒子身體健康,會行會走,活潑好動無時停,且經常搗亂,昨日他聽見兒子嗌第一聲「爸爸」,令他感觸良多,他坦言:

「我真係好感動,我真係冇諗過我可以聽到佢叫「爸爸」㗎。人生有好多挫折,有好多難關,只要你今曰唔放棄,明天一定會更好㗎。」

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}