【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《愛回家》HEHE味成賣點 金城安朱凌凌孖住拍廣告搵真銀

發佈時間: 2019/04/04

喺《愛.回家之開心速遞》入面,「安仔」周嘉洛同「朱凌凌」吳偉豪嘅HEHE兄弟情,令觀眾留下深刻印象。呢對CP深受歡迎,最近佢哋兩個仲孖住拍廣告,殺出一條新血路。周嘉洛同吳偉豪一齊為7-Eleven嘅自家品牌點心拍咗條宣傳片。喺片段中,兩人飾演一對感情深厚嘅好兄弟,吳偉豪要暫時離開嘉洛仔一段時間。嘉洛仔唔單止唔捨得吳偉豪,仲擔心佢食唔飽、著唔暖。一怒之下衝咗落街,喺街上諗返起兩人美好嘅回憶,最後嘉洛仔決定買7-Eleven嘅點心畀吳偉豪,代替自己「餵飽」吳偉豪,認真Sweet呀!

{{hket:inline-image name="LING3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

安仔無論在《愛回家》還是拍廣告,同朱凌凌都一樣咁溫馨。(網上短片截圖)

{{hket:inline-image name="LING8.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

吳偉豪直言為今次拍攝,吞下好多粒燒賣。(網上短片截圖)

{{hket:inline-image name="LING12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

呢個深情對望,真係HEHE味濃到瀉。(網上短片截圖)

{{hket:inline-image name="LING6.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

其實朱凌凌去長洲啫,唔使咁難捨難離呀嘛?(網上短片截圖)

周嘉洛和吳偉豪分別接受《晴報》訪問,嘉洛表示《愛回家》的確帶挈咗唔少廣告畀佢:「我始終係新人,價錢相對平啲,我覺得廣告帶畀我嘅意義超越金錢,對我而言係一種證明。有人欣賞我,有人覺得有價值,係一種推動力,好開心有呢啲拍劇以外嘅機會。」而吳偉豪就表示唔抗拒HEHE,亦唔擔心會因此失去劇入面正路的感情線,因為編劇只係滿足觀眾,只要觀眾鍾意就寫多啲。吳偉豪話雖然拍攝HEHE戲時,一睇劇本會覺得:「嘩,點做呀!」但去到正式拍攝時,就會好專業,唔覺得尷尬。安仔就話平日只是兄弟情的劇情就好容易處理,只是上次要為拍片而扮拍拖,的確有少少尷尬同不知所措。

至於講到《愛回家》拍感情戲,周嘉洛飾演的金城安分別跟Bonnie、池美麗同朱凌凌都有感情戲份,問到最鍾意邊條感情線,佢話:「同各人合作都有所得著,三個之間要揀的話,比較起上嚟我同吳偉豪合作得最長時間,比較容易接受佢嘅戲路同掌握到對方嘅節奏,默契會好啲。」嘉洛同吳偉豪直言拍攝當日都食好多點心,希望將來的廣告都可以愈來愈多,吳偉豪搞笑說:「我哋好平架,快啲搵我哋拍廣告啦!」

{{hket:inline-image name="ON114.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

《愛回家》入面,安凌CP已經成為觀眾好支持嘅一對。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="ON7.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

就係呢幕,原來幾熟嘅兄弟都會有少少尷尬。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)