【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

誰對誰錯?1家3口港鐵電梯並排企 打工仔講唔該借借反被鬧

發佈時間: 2019/04/12

在香港及英國等地,搭扶手電梯時「左行右企」一向都是約定俗成的規則。有打工仔日前在港鐵搭電梯趕返工時,向前面並排站立的1家3口講「唔該借借」後,竟被該對父母拒絕之餘,更被反罵。此事引來網民熱議,有人認為該對父母應遵守「左行右企」的規矩,亦有人認為電梯上根本不應行走。

1家3口並排企

該名打工仔在Facebook群組「生仔要考牌系列」投稿,指上月尾搭港鐵上班途中,從月台搭電梯上大堂時被1家3口「捷足先登」,「個呀(阿)爸就企右邊下面個級,個女3歲左右,就企呀爸上面嗰級,個阿媽就企實左邊拖住個女。」基於「左行右企」的規則,他禮貌地向該名媽媽講「唔該借借」但遭拒:

我好聲好氣同個阿媽講:「唔該借借。」
佢望咗我兩秒唔理我,然後我再拍下佢,話:「我趕時間返工,可唔可以借位畀我?」
佢話:「唔得喎,你見唔到我拖住個女㗎?」
我話:「其實你借一借位比我攝咋喎。」
佢話:「我個女一陣仆親點算呀?」
個呀爸仲要勁撚大聲X我:「趕時間就早啲出門口呀嘛!」
跟住仲聽到個阿媽喺度話:「仲拍我叫我借借喎!都痴(黐)線,見唔到人哋拖住小朋友!」

港爸:趕時間返工跑啊嘛!

臨近電梯頂部時,打工仔拋下「我都廢事同你依啲人嘈」後,便「衝破」1家3口的阻礙離開,「跟住嗰兩公婆仲勁大聲喺後面串我,個呀爸仲大聲叫我:「跑啦!你唔係趕時間返工嘅咩?跑啊嘛!」最後,打工仔在文中表示:「好心你哋個女咁寶貝就唔好帶出街,咁驚佢X街去搭lift啦,仲質問人哋見唔到佢拖住個女!咁喺條街度洗唔洗拖住個女行過,都彈開畀你行晒成條路?」

反對聲音:讓你係人情唔讓亦無錯

網民對此事反應兩極,有人認為根本不應在電梯上行走,「雖然對父母回應無乜禮貌,但扶手電梯係唔應該行嘅,急嘅真係應該行樓梯」、「不嬲左行右企?政府從來唔鼓勵人行電梯喎,讓你行係人情,唔讓人地亦無錯,樓主圍爐失敗啦」、「其實企喺一條電梯阻到樓主幾耐呢?廣告都有教啦,『扶手電梯係會郁嘅機器,搭扶手電梯就要企定定』。」

支持聲音:讓吓人又唔洗死

不過,亦有不少網民支持樓主,「至緊要唔好阻住人,從後攬實阿仔仲安全。讓吓人又唔洗死!」、「只係行右少少一步,呢個動作,讓一讓係咪都會跌親咁大鑊先!」、「有啲站得一條樓梯,仲要喺尾,但你喺車頭,要出嘅出口又喺車頭,唔通行去車尾樓梯上咗又兜返車頭?」、「係唔建議喺扶手電梯上行走,但有時有啲人真係趕時間,咪讓吓畀人囉又唔會少咗忽肉!我就唔信啲人未試過趕時間未試過行,嚴人寬己!」