【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

志偉66歲生日設齋宴籌款

發佈時間: 2019/04/15

昨天(14號)是曾志偉的66歲生日,人緣甚佳的他,每年舉行生日party慶祝外,亦會舉辦生日齋宴籌款。志偉表示搞齋宴已超過15年,每年都設特別主題,並為不同寺廟籌款。

前晚在佐敦舉行「南京定山寺慈善素宴」,筵開47席,一眾好友包括張慧儀、朱潔儀、歐瑞偉及錢小豪等亦有出席。志偉希望籌得500至600萬元,他說︰「會拍賣一啲佛教物品,以前仲要搵人買枱,但近年好多善心人主動聯絡我哋留枱,甚至係留定下年嘅枱。」

問志偉66歲生日如何慶祝?他笑言︰「唔知,都係交畀其他人搞,『四月之星』一齊慶祝,上年就有錢國偉、衛蘭衛詩兩姊妹。」他又指近日已開始慶生,前晚已經喝醉︰「呢幾日食咗三、四個蛋糕,其實由前日下午開始安排,如果搞大型生日會,唔知邊個嚟,邊個走,所以分開搞。」問到囝囝曾國祥及未來新抱王敏奕可有為他慶祝?志偉直言兒子未必正日慶祝,他亦不清楚有哪些好友出席,總之生日願望係行得、食得、飲得、瞓得。

張慧儀拍ViuTV新劇

張慧儀與志偉相識多年,她透露︰「《M Club》有張枱,不過唔知邊個成員出席,總之有時間就嚟聚下。」她又表示月底為ViuTV拍劇,但暫時不能透露太多,「角色有挑戰性,去年《荷里活有個大老千》出咗街後,我都物色一個有挑戰性嘅新角色,點知開口中,所以就接咗。」

此外,吳君如與導演陳可辛的愛女陳是知13歲生日,君如前晚在微博Po相,見到是知已經長得亭亭玉立。

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏