【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

周柏豪夠定力唔理飛來蜢

發佈時間: 2019/04/18

「安心出軌」事件成為城中熱話,身為靚仔人夫的周柏豪昨日出席活動時,自認定力十足,就算有異性埋身,也絕對不為所動。

周柏豪昨天以HPV健康教育大使身份出席活動,柏豪表示將於六月在會展舉行音樂會,屆時會與觀眾近距離接觸。取笑他不會與女觀眾握手?他笑說︰「咁同BB仔握手!到時我想嘗試做一啲喺紅館做唔到嘅事。」問他婚後會否壓力更大?他說︰「唔會,慶幸太太一直喺工作上同心靈上都為我分擔,我都提醒自己檢點啲,盡量同太太交代一聲,例如拍親熱戲,事前一定同太太講清楚。(身邊有無飛來蜢?)又唔覺,可能有。(夠定力?)我玩運動嘅,好堅持信念。」

柏豪自言甚少出席應酬飯局︰「就算去,逗留幾耐就睇下自己有幾肚餓。入行初期以為成日有應酬,可以慳番餐,點知餐餐自己畀錢!」他稍後會拍攝新劇,有指對手有馬國明及黃心穎?他只說︰「聽聞有馬明,但未落實。」

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏