【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

廚房紙細菌含量超標 專家話︰呢樣細菌仲多【強嫂家務小知識】

發佈時間: 2019/04/18

大家好啊!又係我強嫂啦!今日係一連四日嘅復活節假期,強佬同班仔女終於放假,而要返工嘅咪就係我囉!對於我嚟講,呢個星期除咗係「安心事件」最爆外(女人最大公敵就係小三),消委會公布測試廚房紙含菌量超標真係我Top 2最爆!你哋知唔知,廚房紙簡直就係我朋友,我嘅小助手,吸油又得清潔餐具又得!

睇返消委會個報告,15款廚房紙佢哋就分咗兩批咁買,係首批就發現有4款嘅樣本細菌達到每克240至490克,超出內地嘅標準!睇完真係嚇到我心都離一離啊!即刻就打俾我老友陳Sir問問到底食落肚會唔會影響我啲強仔強囡健康啦!

「睇返個報告,廁房紙嘅細菌量未算好嚴重,冇直接檢出有可致病嘅黃金葡萄球菌。如果真係食物中毒,都要睇埋食物本身嘅溫度同埋環境。」我老友就叫我唔使太擔心,咁諗諗下又係嘅!平時我一日三餐都會用到廚房紙,佢哋都係咁健健康康!不過最好都係小心保存食物,同埋揀返有品質保證嘅牌子囉!

碗布比廚房紙更高細菌風險
陳Sir建議,保存嘅廚房紙最好放返喺乾爽地方,如果唔係就容易有霉菌滋生係紙啦!相反,陳Sir提醒我平時廚房裡面用嘅碗布,比起廚房紙嚟講,出現細菌的風險更高。特別係抹完砧板之後,洗兩洗再用嚟抹其他嘢更危險。仲有抹完就一定要掛起佢,等塊布通下風,細菌最鍾意係潮濕地方生長!

陳Sir 就建議,每次用碗布前都可以用滾水沖洗碗布幾分鐘。用完之後,可以再稀釋少少漂白水,清潔碗布。咁就可以達到最殺菌效果啦!不過我覺得,最重要都係分開幾塊唔同功用嘅碗布,免得交叉感染啦!

(嗚謝香港專業教育學院(柴灣)應用科學系食品科技及安全講師陳子聰)

精選健康知識,盡在 Healthy Life 健康男女
https://fb.com/HealthyLifeExpress/