正常人,慎入!

發佈時間: 2019/04/23

正常人,慎入!

2星期前

《淪落人》,其實都是一班傻人。

相信菲傭?同枱食飯?兼幫佢實現夢想?半身不遂的昌榮,竟然咁傻做呢啲!

有舒服筍工唔轉?有得轉行又唔轉?情願咁辛苦住屋邨照顧大小二便?菲傭Evelyn又是傻嘅!跟過一日大佬就一世大佬?曾經對你好就從此義犬報恩,付出真心同關心?昌榮的舊工友傻得好離地。

「情與義,不值錢」,這是常識吧?身邊的朋友、阿媽阿妹已經畀晒意見同tips,這班傻人竟然勸極都唔聽,做人不計較、不計算,物以類聚,傻埋一堆,卻又活得心安理得,快樂自在。唉,都說是夢工場,電影而已。

想不到隨即看到一宗新聞,有精明僱主硬炒患癌外傭,同時間這外傭好姊妹的僱主卻又好心收留兼協助告上法庭——傻人,原來在現實中存在。Imagine世界少啲清醒叻人,多啲這一類傻人……You may say I'm a dreamer...

3天前

我們給H起了個「朵」,叫做「情與義」,平時做人高調大大聲,幫朋友卻保持低調唔出聲。你上台拎獎,她會拉隊撑場支持;你開公司做小生意,她一有機會就向人大力推薦,事後才從旁人口中得知;你偶爾提到想要做的事,自己都忘記了,她卻原來已經幫你穿針引綫……

當然,「情與義」必須建基於有來有往的信任和真心。

我也是傻人一個,仲要係心急人。朋友一個電話或短訊,求問求助求介紹求支持,我通常立刻行動,又不是要赴湯蹈火、借錢做擔保,只不過是舉手之勞,多口幫人問多幾句,又或者奉獻少少時間、給予精神上的支持……不算是甚麼恩,從來也不望報,但我以為起碼大家畀個心出來。只是多年來的經驗告訴我,原來有些人只回報你「心淡」個心。極度失望卻又非常理解,世情就是如此。

幸好,身邊仍有很多開心傻人,I'm not the only one!

(本欄逢周二刊登)

撰文: Esther Wong 廣告創作人,「ManyMany More興趣小組」創辦人。
欄名: @實時生活