【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

謝霆鋒入廚當修行

發佈時間: 2019/04/24

謝霆鋒主理的電視節目《鋒味前奏》,日前播出第八集,兩位主持人劉翁同火火食喇沙食得津津有味,兩人繼續同霆鋒交流煮食心得,霆鋒直言在廚房工作,也是一種修行。

入廚多年的霆鋒,自有一套廚房學問,更讓他學懂做人不能太執着,以及要學懂時間管理,他解釋:「點樣可以上齊八道菜,保持每道菜仲係暖?喺寫餐單時已經要編排好煮食次序,每一道菜都暖,咁呢餐飯就溫暖喇!」

自爆唔鍾意化粧

劉翁問霆鋒是否喜歡台灣的小店,例如魯肉飯店。霆鋒聞言後「嘩」一聲再回應︰「好食嘅地方永遠都係人少少,你睇好食嘅日本餐廳有無超過12人嘅座位?其實好少見。」霆鋒自言最鍾意的台灣美食是薑母鴨,「呢道菜由好多唔同藥材、麻油、鴨骨,煲成一個濃郁嘅湯底。」劉翁把薑母鴨理解成「鴨版的醉雞鍋」,令火火同霆鋒忍不住爆笑。

當兩位主持人食到差不多捧腹之際,霆鋒才開始為自己的喇沙擺盤。火火盛讚霆鋒碗麵擺得如藝術品般,但霆鋒表示並非每次都會肯花心機擺盤,劉翁在旁取笑他擺盤仲緊張過執自己個樣,霆鋒直言點解要化粧,還說如果要化粧就會好𤷪𤺧,火火即抵死拋下一句︰「佢(霆鋒)個樣唔使執嘛,大佬!」

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏