【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

戀崔碧珈 吳浩康默認儲老婆本

發佈時間: 2019/04/26

吳浩康(Deep)近年努力洗脫花弗形象,除了在工作上比以前更積極,就連感情生活也有新進展。早前被指與崔碧珈密會四個月,他只承認現階段會以工作為重,但同時對婚姻亦有憧憬。

吳浩康前晚以表演嘉賓身份出席「芝華士明星籃球慈善賽賽後派對」。對於早前傳與崔碧珈拍拖,Deep先多謝大家關心,並稱讚對方是一個好女仔,不過他重申現階段以事業為重︰「無論遇到邊個對象都好,依家目光會長遠啲,會以工作為先,咁樣先可以歡迎新嘅家人,因為以工作為先係最成熟嘅方法,也很期待有新成員同新衝擊。」

已到適婚年齡

問Deep是否正努力儲老婆本?他坦言︰「到呢個年紀要好好準備將來,(視崔碧珈為結婚對象?)無論對象係邊個都需要,真係要好好準備一下,(家人好心急?)當然有,我覺得36歲係適婚年齡,爸爸睇到家姐成家,亦想我有下一階段令佢安心,(見過家長?)我見過佢媽媽,(佢見過你爸爸?)仍未發展到呢個地步,只係我時運高咁啱見到佢媽媽啫。」

崔碧珈經常因工作不在香港,問到他們如何維繫感情?Deep表示現時朋友去任何地方也很容易聯繫,他的家姐在外國定居也經常聯繫來維持感情。女友是否要錫多些?他說︰「未傾到咁長遠。」

撰文︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:黃卉彤

美術:顏玉玲