【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【任食邊爐】食客狂叫肉食剩藏煲內 店員嬲爆:大嘥鬼好折墮

發佈時間: 2019/04/26

不少人喜歡食放題,覺得比起逐碟吃更為盡興。不過,有火鍋放題店的店員近日在網上投訴,指很多食客都是「大嘥鬼」,甚至有人「眼闊肚窄」狂叫肉,吃不完就將剩下的肉全部放進煲內當食完。對此,該名店員不禁怒斥:「折墮呀你哋!」

6人家庭將剩肉藏煲內

該名店員向Facebook群組「西客之道 Hispitality Secret」投稿,指日日被食客「黑面」都可以忍,但對住一班「大嘥鬼」就無法忍受。由於是任食,不少食客都會瘋狂落單,「有一次,一行6人,一個身型大份嘅後生男人加埋佢屋企人,嚟到就叫左20份肉。經理就出嚟問啦:『係唔係真係食得晒㗎?』個身型大份嘅後生男人就好快答咗:『係呀!』」

其後,該個家庭繼續狂叫肉食,「一路10份咁加……最後20分鐘last order 佢又叫經理加8份,又問啦:『係唔係真係食得晒㗎?』個身型大份嘅後生男人又好快答咗:『係呀!』最後,X你個街,8份肉喺個煲到,嘥X晒!掉晒喺個煲到當食咗呀?吓!吓!吓!」

{{hket:inline-image name="binno260420191.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

年輕夫婦剩下9份肉

另有一次,一名年輕孕婦與丈夫前來打任食邊爐,甫入座便叫10份肉,「我去問大肚婆:『係唔係真係食得晒㗎?』佢好快答咗:『係呀!』當然啦,大肚婆大食啲都好合理,你唔食寶寶都要食啦。」未料,最後起碼9份肉「郁都冇郁過」,「放喺枱面當食咗呀?吓!吓!吓!」

1行4人問可否拎走剩肉

該名店員再分享,指又有一次接近打烊時,有一行4人前來進餐,「因為廚房要預早清潔,所以差唔多時候就會問定需唔需要再加單,佢地就加咗5至6份肉,可以慢慢食到收舖。」但到最後,6碟肉「郁都冇郁過」,「仲細細聲話可唔可以拎走,係唔係如果比你哋拎走,罪惡感就冇咁重呀?吓!吓!吓!」

店員:呢到只係冰山一角

店員續指,自己對於以上浪費食物的行為「真心超嬲」,「呢到只係冰山一角,我都未講拎幾斤菜呀丸呀麵呀飯呀,煲到成煲盆菜咁,食幾多拎幾多真心咁難咩,任食㗎嘛!係唔係我哋無罰你哋錢無出聲,你哋就覺得浪費食物就無問題?係唔係無受過教育,點解你哋會覺得浪費食物無問題?」最後,他大罵道:「最後附上罪證一張,加5隻字,折墮呀你哋!」

網民:香港人冇衣食

對此,不少網民表示無奈,「這樣浪費食物太過分了!」、「香港人食自助餐、放題,唔係睇好唔好食,係睇回唔回到本」、「香港人有種拎唔到你著數,就等如自己蝕底咗嘅心態」、「香港人喺冇衣食嚟講都算係世界第一」、「動物奉獻生命比人類,但人類唔識珍惜」、「世界上真係有好多人無得食,飢餓、貧窮,好慘!香港人咪咁折墮,自己折福!」

網民建議設罰款機制

另有網民建議應要設立罰款機制,「食剩要收錢,仲要真係堅收嗰隻就無人剩」、「最好罰錢,香港人一講錢就變得好自律」。但亦有網民指出:「到時真係罰錢你地班X客咪又係搵嘢投訴,都多餘!珍貴(惜)食物係常識嚟㗎啦,唔係要提呀嘛!」