【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【融入家中】減肥影婚照結束愛情長跑?女友一個特質阮兆祥冧足18年

發佈時間: 2019/05/08

今個星期日就係母親節喇!阮兆祥、梅小惠、江欣燕及陳彥行等人「成立」咗「媽媽薈」,畀一眾媽媽聯誼,日前佢哋就約咗出嚟Gathering,齊齊慶祝母親節!阮兆祥仲帶埋女友Crystal出席,入晒屋好似半邊女咁呀。相中見到Crystal明顯清減唔少,靚咗好多!女仔減肥好多時係為咗一個原因,莫非阮兆祥同女友好事近?

 

{{hket:inline-image name="1557205630_3216.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

 

{{hket:inline-image name="1557205627_af8c.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="bkn-20190507140621969-0507_00862_001_10b.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

 

{{hket:inline-image name="1557206130_6b50.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

原來阮兆祥已經同Crystal拍咗拖18年,女友跟咗佢咁多年,一直都好低調,默默做佢背後嘅女人。講起同女朋友嘅關係,祥仔話已經相處到好似家人一樣,兩家人常常來往,互相關心。

{{hket:inline-image name="1557205630_514f.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

互訴心聲 唔使估估吓

娛樂圈多姿多采咁多誘惑,阮兆祥18年嚟都始終如一,祥仔覺得佢哋關係長久最關鍵係女友爽直嘅性格:「大概係我哋咩都會講出口,唔使估估吓!例如買禮物,佢會開到口話想要啲咩,咁我又送到佢鐘意嘅禮物,又唔使估佢鐘意啲咩,初時一齊試過買咗啲禮物畀佢,擺喺度無用到,其實男人邊知女人鐘意啲咩、諗緊啲咩,不如直接啲要求仲好。

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR3465822.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

善解人意

祥仔話同Crystal一齊嘅時候好舒服,因為佢唔會無理取鬧,好多時仲冇開口Crystal已經知道祥仔諗緊咩、需要啲咩:「好似我返到屋企,坐低唔出聲,佢就會斟杯水畀我,問我:『係咪攰呀?』呢啲位雖然好普通,但令我覺得好窩心。」

嗌交都有Formula

兩個人相處總有爭執,不過佢哋嘅處理方式都好成熟:「依家當有意見不合,一感覺到大家啲火嚟緊,講嘢開始有啲骨,就會行開吓,等大家冷靜返落嚟,啖氣落咗就無事。」

旅行約法三章

祥仔說以上方法不是所有場合都適用,例如去旅行途中,就不能在異國街上丟低另一半:「上機之前同自己講,去旅行要開心、盡興同輕鬆,有咩事都唔好嗌交,我女朋友亦係一個知情識趣的人,不會亂發脾氣,就算在旅途中有執爭,都會講笑帶過。」

娶妻求淑女,Crystal完全係一個夢幻人妻,不過佢同祥仔仍然維持情侶關係,祥仔話:「好多結咗婚又離婚嘅人,關係都冇我哋這麼長久。」