【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【投訴之都】落機5分鐘未等到BB車出嚟 港媽狂鬧地勤:我坐商務艙㗎

發佈時間: 2019/05/09

服務業前線員工的辛苦之處,相信是在於遇上難纏的野蠻顧客。有地勤人員在網上指出,自己近日遇上一名「怪獸港媽」,對方落機5分鐘後已表示「等咗好耐架BB車都未出嚟」,要求他再「催下」,更稱「我坐商務艙㗎」。雖然他已解釋其他同事正在處理,但該名港媽卻怒稱要投訴他及其同事,「我一定會投訴!仲要投訴你!畀你個名我!」

港媽:我嗰架有priority tag㗎!

該名自稱「地勤小薯」的網民日前向Facebook群組「西客之道 Hispitality Secret」投稿,指事發於上月26日,當日他接手處理的航班,「有十幾部BB車要人手load上嚟,真係辛苦晒機底同事」。然而,一名在登機橋外的「尊貴的商務艙媽媽」,指自己等了良久,在橋內的同行者仍未推BB車出來,「我等咗好耐架BB車都未出嚟,我坐商務艙㗎!我未試過咁耐都未拎到BB車囉!你睇!連機師都出埋嚟啦BB車仲未到!」但地勤小薯指出,其實當時港媽只等了5分鐘。

港媽指出,地勤小薯於是向港媽解釋,無論是商務艙還是經濟艙,寄艙的BB車都無分別,都是同一時間由人手拿上來。未料,港媽繼續發威道:「我嗰架有priority tag(優先標籤)㗎!」對此,地勤小薯繼續解釋:「都無分別㗎。同埋可能全部同一時間擺晒出嚟,你同行者都需要時間整理再推出嚟,或者你坐低等下啦。」

港媽不聽解釋稱要投訴

港媽堅持「企喺度等」,如是者1分鐘後,她再度不耐煩,「你可唔可以催下架BB車呀!有乜理由咁耐呀!」地勤小薯稱其同事已在跟進中,惟港媽發難表示:「我成日都搭你哋,我未試過等架車等咁耐㗎!你企係度乜都唔使做㗎?!」其後,她更表示:「我一定會投訴!仲要投訴你!畀你個名我!」

港媽拍下地勤小薯的名牌後,「點知個女人影完名牌仲想影我個樣,我就拎轉身話佢知影名可以,影樣唔得,然後佢繼續偷影。」此時,其同事與最後一名客人,推著BB車步出,「佢就話要埋我果個同事的名。咁同事都無所謂呀咪畀佢影。」原來,港媽的同行者是工人姐姐,「自己手腳慢最後先出」,而且是坐經濟艙。

樓主:你以為行李已經喺行李帶等緊你?

最後,地勤小薯在文中表示,他很想跟港媽說,「其實BB車出嚟的速度時快時慢,10分鐘清晒客同10幾部BB車已經叫超快,但你呢d怪獸港媽係都要係個仔女面前衝出嚟X。就算畀你好快拎到BB車出去,你以為你件行李已經喺行李帶等緊你?以嗰個落機速度我諗連頭等行李都未轆到出去呀。到時你係咪又去詢問處鬧點解你坐business但件行李仲未出呀?」

網民認為港媽行徑野蠻

此事引來網民熱議,不少人認為該名港媽十分野蠻,「坐咩class都好,同『品』無關係,本身個人係X就X,唔等得坐私人飛機啦」、「通常好強調自己乜class嘅人至無class」、「咁有本事買架可以摺到好細嘅BB車拿上機,或者坐私人飛機拉」、「佢應該將個priority tag掛係自己個頭度嘛」、「等多陣使死咩」、「咪以為香港人好有品,好有水平」、「呢啲港媽好黑人憎」。