【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《愛回家》單集收視30.7點 龔燁熊若水話慶功前要先擺和頭酒

發佈時間: 2019/05/14

《愛回家之開心速遞》星期日母親節公布好消息,有三集的收視超越30點,分別是552集的30.4點、551集的30.6點和557集的30.7點,其中557集正是龔燁(張景淳飾)和熊若水(呂慧儀飾)的愛情起暗湧,殺出土豪富豪曹總(劉一飛飾)力追,睇到觀眾相當之肉緊。(相關新聞:http://bit.ly/2YlCeRA),而景淳和呂慧儀(長腳蟹)都經常開直播同大家傾劇情之餘,又會呼籲大家多睇幾次重播,推高收視,果然見效,他們的努力可算功不可沒。

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR6177995.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

呂慧儀和張景淳演「龔燁」這一對大受歡迎,連帶劇集有好好收視成績。(東星圖片)

長腳蟹和張景淳接受《晴報》訪問,問到如何慶功時,張景淳說:「搞慶功之前,我首先要擺和頭酒賠罪,因為上次有一集錫完長腳蟹之後,我得罪咗蟹子(呂慧儀囝囝Anton),佢之前見我都幾鍾意我呢個哥哥,之後就唔知。」長腳蟹表示原本不打算刻意讓囝囝睇,她說:「我唔想呀,佢自己識開嚟睇,估唔到佢突然長大咁快,成長咁多。(水洗唔清?)冇呀,咪慢慢解釋畀佢知,只係工作,幸好佢都明白事理,叫景淳擺和頭酒、送玩具氹返佢啦!」

{{hket:inline-image name="56587694_559231961254317_1858800706235076318_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

呂慧儀和張景淳非常合拍,希望收視愈來愈好。(圖片:呂慧儀IG )

{{hket:inline-image name="CRAB.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

「龔水」一吻成為熱話,沒想到因此得罪蟹子Anton。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="58652743_414098682504503_8024977723644296423_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

蟹子錫晒媽咪,難怪會呷醋。(圖片:呂慧儀IG )

景淳笑稱在劇中自己輩份低,未試過「萬歲」請大家食飯,反而「散水餅」就試過,他說:「之前真的離開過,所以有請大家食散水餅,希望做完今次宣傳,下次收視愈來愈好,我會好努力去籌備呢一餐。」提到「龔水」是備受觀眾認同的一對,長腳蟹說:「多謝觀眾,鍾意睇之餘,仲睇得好投入,我哋會再努力啲,多謝編劇塑造呢兩個角色出嚟,大家都好鍾意。」而景淳說大家見「龔水」有危機就特別肉緊,他劇透說:「557集係講曹總想搶人,其實只係第一波,之後會一浪接一浪,希望往後都繼續有高收視。」

近日《愛回家》演員齊齊Rap住賣廣告,預告5月18日有《週末速遞》,加上送水輝許家傑在Instagram問大家「如果《愛回家之開心速遞》連星期六都有得睇,你話好唔好?」搞到好多觀眾都問到底係咪每星期多播一集。《晴報》問過相關人士,原來《週末速遞》是類似廣告雜誌,不過由一眾演員擔綱演出短劇,《愛回家》的粉絲相信都不會錯過吧?

 

{{hket:inline-image name="pic2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

一眾演員為《週末速遞》拍廣告。(電視截圖)

{{hket:inline-image name="pic3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

吳偉豪、周嘉洛和焦浩軒一身Hip Hop 打扮。(電視截圖)