【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

無攞籌強行入座唔肯走 惡客:投訴到你哋全部無得撈

發佈時間: 2019/05/14

光顧受歡迎的餐廳食肆,排隊等位可謂難免,惟不守規矩的食客卻大有人在。一位女網民於酒樓用膳時就巧遇離奇食客,未經取籌排隊就自行揾位就座,被侍應揭發後更惡人先告狀,揚言要投訴至總公司開除相關員工,幸得霸氣經理出面,一句「唔識守規矩既人無資格係度食飯」將劣客「KO」,博得網民無數掌聲。

無視排隊自行入座 劣客惡人先告狀

有女網民於Facbook群組「西客之道 Hispitality Secret」投稿,稱日前至某酒樓打邊爐時遇上奇人奇事。事主指該酒樓一向受食客歡迎,坐位經常爆滿,難免要領取號碼紙等位,惟她發現鄰座一枱食客似乎未經帶位就自行入座,並且若無其事地向侍應索取菜單,稱「點嘢食張單畀張我地睇下先,一陣再落(單)」。

由於酒樓會在人客入座同時派發菜單,該客人未有菜單在手當然會令人起疑。惟當侍應向客人索取菜單與候位號碼飛時,對方卻先聲奪人指:

食客:我張飛一早畀你地收咗喇,你哋收咗又唔畀單我仲要多嘢問?
侍應:我哋唔會收你飛,而且一定會畀單你。你等等先我問下門口(指其他點員)。

好言相勸無動於衷 發難稱「投訴到你哋全部無得撈」

侍應向其他店員查詢有否帶該食客入座,幾分鐘後再向該枱食客查詢指「門口無人帶過你入黎喎,你張飛咩number?睇下有冇聽錯咗」。事主稱侍應有此一言明顯是給予打尖食客下台階,好讓對方識相離開。惟該枱食客卻態度強硬,堅稱「入咗黎坐低就係㗎喇」拒絕離座。事件其後驚動酒樓經理,對方了解事件後確定食客未有排隊,故客氣地要求對方離座。此時食客終於老羞成怒,怒稱:

「我哋係唔走㗎喇,我要投訴你,投訴到你總公司,投訴到你哋全部無得撈!」

霸氣經理出招一句「KO」

雖然祭出「投訴到總公司」一招,但事主稱該位經理依然不為所動,甚至當著其他食客面前大聲指:

「全部樓面嘅人同我聽住,無我吩咐,無人可以幫呢枱客落單,斟茶都唔可以。唔識守規矩既人無資格喺度食飯!」

經此一喝,事主稱該食客頓時為之「嚇窒」,酒樓其他員工亦聽從經理吩咐對該食客「零服務」。經十數分鐘呆坐,事主稱該食客終於自討沒趣識相離開。事主亦稱近幾日依然見到涉事侍應及經理於該間酒樓上班,似乎未因被食客「投訴到總公司」而離職。

網民留言稱經理秉公辦事值得一讚,稱「經理型到喊」、「佢公司管理唔錯,幫襯得過」、「真係要為呢個經理鼓掌」。有人批評部分顧客自以為「顧客至上」,惟員工則因怕收投訴而處處退讓,令劣客變本加厲,「有啲嘢唔好怕煩,你一弱,劣客就會變本加厲,到時處於下風,邊個都幫唔到」。