【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

平時老奉請飲茶 一次唔請即被鬧 港男嬲爆:有一種親戚叫無恥

發佈時間: 2019/05/15

大家與親戚飲茶聚會時,通常會是「AA制」,還是會輪流請食飯?一名男網民昨日在網上討論區「連登」發文抱怨,指自己有一班「無恥親戚」,每次飲茶都例必「鬥拖」不付錢,等他出手「埋單」。日前母親節,他與該班親戚再次飲茶,刻意未有主動埋單。未料,親戚竟當場高呼「你未畀錢呀」,晚上更致電斥責他沒有禮貌、不懂人情世故,並要求他夾錢。對此,他感到十分無奈,直言:「為咗幾百元做到咁醜!」

親戚鬥坐等人埋單

樓主以「有一種親戚叫無恥」為題發帖,指自己20多歲,出來社會工作了數年,「有一班親戚次次出嚟飲茶都唔畀錢,年齡大概40至60,啲仔女係廢青,拍拍屁股就走咗。」由於與他們飲茶時經常無人埋單,「咁我呀媽就叫我畀,廢事咁尷尬大家鬥拖咁。畀完之後都大家都唔會講主動夾返錢,我都算啦,幾百元平時食都食咗。」

已曾請過至少8次飲茶

至日前母親節,他與該班親戚再次飲茶,由於心諗「之前都畀咗大大話話8、9次,今次試下唔好畀」,至埋單時便先自行離去。未料此時,一名親戚當眾高呼「你未畀錢呀」,「個意思係叫我請晒,唔係夾錢。立刻好興(㷫),老奉咩而家!所以扮聽唔到走咗。」未料當晚,該名親戚竟致電他斥責一番,「你今日做咩唔畀錢走咗,知唔知好無禮貌」、「我唔理呀你要夾返錢,你有份食」、「你咁大個人應該要知呢啲人情世故」、「你知唔知呀,我教醒你咋!」

樓主被親戚罵感不滿

樓主對此感到十分不滿,無奈地在帖中稱:「其實張單唔使1000蚊,之前你哋都無主動話夾,我又打畀你話你無夾咩?為咗幾百元做到咁醜!」他留言進一步指出,由於親戚在他幼時曾照顧過他,因此會不時飲茶聚會,「諗住孝敬老人家,大個諗住請返佢哋,點知次次變左老奉。」他又在文中表示,點讚的話等於支持「老死不相往來」,結果引來近1萬人「畀Like」。

網民:無好過有啦呢啲親戚

此事引來網民熱議,不少人紛認為樓主應作出反擊,又建議他不要再出席此等聚會,「最多咪以後唔見,無好過有啦呢啲親戚」、「呢啲人親戚又好朋友又好,識少個都唔係壞事」、「咁唔該上9餐位位夾返$2000先」、「母親節後輩請就合理嘅,但應該大大聲叫晒其他後生仔女一齊夾,再加多句之前咁多餐都係我畀,係時候一齊孝敬下啲老人家啦」。

樓主:決定以後老死不相往來

另有網民分享類似經歷,「次次大時大節成班親戚飲茶,成廿幾個人,食飽就坐喺度吹水,有一半人無擺低錢就話要走先。我開頭都畀過幾次錢,但無人夾返畀我。而家同佢地一齊坐,鬥唔俾錢。」樓主看畢網民留言後,表示與父母已決定以後與該班親戚老死不相往來,「我好嬲,以後老死不相往來,多謝各位支持。」