【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《生前約死後》電影版開鏡 馬仔身兼多職拍到發脾氣

發佈時間: 2019/05/23

馬浚偉(馬仔)昨日為自編自導自演的新片《生前約死後》舉行開鏡拜神儀式,身兼多職的馬仔既要做演員,又要為角色減肥,他自言已分裂了多個自己出來。馬仔笑指︰「好彩阿媽(顧美華)幫我慳咗好多時間。」

馬仔和顧美華完成《生前約死後》舞台劇後,再合作同名電影,延續母子情。顧美華笑指馬仔工作效率很高,令她十分佩服,馬仔即表示珍惜時間,有時間就盡量做。由於電影在描繪母子情方面較舞台劇細緻,馬仔自爆日前拍攝一場喊戲時,懷疑因情緒起伏太大引致皮膚敏感,他說︰「有時都覺得自己傻傻哋,因為要分裂多個自己出嚟,好多嘢要兼顧,加上角色需要減肥,有時急起來便向執行導演同副導演發惡,佢哋都要受我氣。」

至於飾演心理醫生的余香凝,則被顧美華大讚是圈中少有「無添加」演員,而馬仔補充︰「我有睇《骨妹》,余香凝同廖子妤畀我印象好好,所以搵咗余香凝試鏡,我同佢仲有少少感情綫。」對於被馬仔及顧美華大讚,余香凝開心表示︰「好開心美華姐有睇過我之前嘅戲,受寵若驚。(讚你樣子無添加?)因為我樣子平凡,有時仲會腫。」

撰文︰倪小珊

編輯︰黃卉彤

美術︰梁政敏