【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳凱琳喜獲囝囝「禮物」

發佈時間: 2019/05/24

今年情人節誕下兒子鄭承悅(Rafeal)的陳凱琳(Grace),剛度過做了媽媽的第一個母親節,雖然囝囝只得三個月大,但能夠乖乖的與父母一齊食飯,這份禮物比任何物質更珍貴。

陳凱琳和「牛雜妹」李美琪昨日獲邀到旺角出席一個手袋發布會,二人並獲贈新款的手袋,而Grace就即場印製卡片套送給幾位粉絲。Grace受訪時,被問到囝囝出世後,家中物品是否都會刻上囝囝的名字?她立即show出左手手腕戴着、刻有囝囝英文字頭「R」字的手鈪,更面露幸福笑容,不過她說未有訂製家庭裝。

談到今年做了媽媽後度過首個母親節,Grace說︰「囝囝仲好細個,所以都係一家三口喺屋企食餐飯就算,好難得當日佢無喊,可能佢知道自己大個咗,哈哈!(嘉穎有無送禮物?)佢有問過我想要乜,嗰一刻我無諗過要禮物,反而一家三口一齊已經好滿足,囝囝乖已經係好大嘅禮物。」父親節將至,她又可有計劃怎樣慶祝?Grace笑言,幸好母親節沒要求嘉穎送禮物給自己,所以她就不用頭痛買禮物給他,當然都會叫囝囝乖些。

Grace又說對於囝囝的所有第一次,都覺得特別和有意義,就像近日她為囝囝剪掉的第一撮頭髮,就小心翼翼地用個袋仔保存着,當作留念,「不過唔係我親自剪,係搵髮型師剪嘅,而且喺囝囝醒咗嘅狀態剪,剪嘅時候佢郁咗一陣,不過都算順利,仲有佢嘅臍帶、腳印仔,遲啲出牙又可以留起乳齒。」

祈求改名增強財運

同場的李美琪(Monnie)最近忙於拍攝ViuTV劇集《Me Too》,題材以辦公室性侵案為背景,問到現實中可曾遇過這類事情?她說︰「我由細到大有『鐵沙掌』同『男人婆』外號,男性朋友只會當我兄弟,反而身邊朋友就試過類似的遭遇。」她又稱想過改名轉運,不過相士改了幾個名給她揀,都覺得不好,她並笑言︰「『美琪』個名,隔幾年就有一個,覺得係永恆不死,我希望改個名有『金』嘅,賺多啲錢。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:黃寶恩

美術:顏玉玲