【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

港女霸2個位玩電腦坐足幾粒鐘 咖啡店員:唔係飲1杯嘢就大晒

發佈時間: 2019/05/24

咖啡店是不少港人喜歡流連的地方。而有連鎖咖啡店店員近日在網上發文抱怨,指有一名女客人叫了一杯咖啡後,無視假日人多的狀況,長時間霸住兩個位用電腦,並趕走了數名欲搭枱的客人。對此,店員不禁怒斥:「你喺度阻住人做生意已經算了,你仲要趕走我哋啲客,係我哋忙到死咗時畀麻煩我哋!」

該名店員在Facebook專頁「西客之道 Hispitality Secret」投稿,指現時愈來愈多自私客人,令到他們愈來愈難做,「今日(18日)又見一個。明明假日已經多人,個港女仲要長時間死霸住兩個位用電腦(成場只見佢只係飲1杯咖啡)。冇人叫你都算啦,偏偏我都見到有5、6個客問佢,想share坐,而佢都全部趕走晒,有幾個仲要叫我哋出面處理。」

{{hket:inline-image name="coffee24052019.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

店員怒斥,指該名女客人不但「阻住做生意」,而且更趕走客人,「喺我哋忙到死咗時畀麻煩我哋。小姐,飲一杯咖啡唔係就可以大晒㗎!」最後,他又借用九龍城裁判法院主任裁判官吳蕙芳的「金句」:「既然你是香港居民,應該好好提高自己的修養。」、「你現在是香港人,我們非常歡迎,但不要將香港人面子丢光。」

此事引來網民熱議,不少人都不恥該名女客人所為,「當正自己屋企」、「某些人真係唔識咩叫自律㗎」、「遇著啲咁嘅人,我照『得』落去坐,仲要放嘢上枱,『牙』番半張枱出嚟!」、「好無奈,請自律吧」。不過,亦有網民表示:「坐成日都唔係問題,1人霸2人位先係問題。」、「其實我覺得,咖啡店本來就是畀人長坐,唔明有咩好抱怨,如果唔係做咩一杯嘢賣咁貴。」

此外,為了解決相關問題,亦有網民建議咖啡店作出以下措施:「Cut咗免費WiFi,枱面上寫明繁忙時間,請將座位共享有購買飲品人士,每人消費1杯飲品只可佔用1個座位,請無消費的顧客請勿霸佔座位與讓予有需要人士。」