【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

觀塘 $98泰皇椰青海鮮炒飯

發佈時間: 2019/05/27

觀塘工廈區聚集了Party Room、樓上小店和特色餐廳,每次到此覓食總會有驚喜。今次先帶大家到一間主打泰西fusion菜的餐廳,置身恍如泰國度假小島品嘗新派泰菜,再到一間西日混合菜的餐廳歎原隻德國鹹豬手,喜歡日式丼飯的你,還可試試慢煮做法的牛腹扒丼。

1.$138鹹蛋黃酥炸海蝦 配泰式炒金邊粉【Add Some Thai Restaurant】

甫踏入餐廳便感到像去了泰國,裝潢充滿泰式度假風情,佔地2,000多呎,舒服得似做spa的地方。負責人Yoyo說,希望在附近上班的打工仔來到可以放鬆食飯。

餐廳開業約年半,當時感到觀塘區餐飲需求大,而且較少泰國、東南亞菜,所以便在這區開一間主打泰西fusion菜的餐廳。選址工廈,自然較難經營,但他們沒有大賣賣告,「我哋落廣告最多得樓下個燈箱,無其他啦。我哋都係以客為先,做得好,客人就自然回頭,又吸引到更多人。」

餐廳最特色是在西餐中加入泰式元素,也是店名「Add Some Thai」的由來。如西班牙風乾火腿伴肉碎生菜包,便是在常見的泰式生菜包加入西班牙火腿,十分有創意。

Add Some Thai Restaurant

地址:觀塘開源道62號駱駝漆大廈一座9樓D室

電話:2774 1008

營業時間:星期一至日12nn-10:30pm

2.$128脆焗德國鹹豬手 配蜜糖黑椒燒汁【Bella Shine】

這間主打西、日混合菜的小店坐落觀塘超過4年,由3名酒店廚師出身的80後經營,大家同感酒店工時長和允許菜式變化的空間不多,因而自立門戶,店主之一文迪說︰「自己開店想出咩新菜就出咩菜,但酒店唔同,佢限死咗出今季賣咩菜式就唔會變,要好似我哋咁每個禮拜轉menu根本無可能。」

自己開餐廳有話事權之餘,更可以令推出的菜式更「貼地」,「喺決定推一款菜出嚟賣之前,我哋會叫餐廳所有員工試食,因為佢哋就係代表普羅大眾嘅口味,如果淨係得煮嗰個覺得好食,咁就係自high。」文迪說。

「最初開業嗰時無咩生意,我心諗我啲菜式已經做到最好,但點解連續幾個月每日先得幾枱客,嗰時心情灰到幾乎要輕生。神奇嘅係,捱過咗呢段時間後,啲客會因為其他人嘅口碑而幫襯我哋。」餐廳的生存之道要以客人為先之外,店主更深信要靠顧客的口碑。

Bella Shine

地址:觀塘巧明街114號迅達工業大廈2樓B室

電話:2345 8455/2345 8488

營業時間:星期一至日12pm-3pm、6pm-11pm

3.$108 慢煮火炙牛腹扒丼【慢煮屋】

小店由Felix開設,西廚出身的他曾在中環意菜名店工作;今次他將日式丼飯跟西餐的慢煮結合,做親民抵食的大碗飯。

全店只賣豬、牛、雞、魚4款丼飯,最吸引非即叫即慢煮的牛丼莫屬,牛肉多到蓋滿飯面。選用新西蘭牛腹扒製,每件牛肉淨重100-120g。他不想賣得貴,於是選用有西冷般濃郁肉味、但價格相宜的牛腹扒,經慢煮後也能做出口感腍滑的牛扒,性價比相當高。

慢煮屋

地址:觀塘開源道60號駱駝漆大廈3期11樓G室

電話:5488 8867

營業時間:星期一11:30am-4pm,星期二至六11:30am-4pm、6pm-10pm,星期日及公眾假期休息

撰文︰王寶欣、陳麗娜

攝影(部分)︰林良明

插畫︰何樂

編輯︰余運慶

美術︰招潤洪