【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

腳傷打石膏學生哥逼東鐵 獲善心母女讓座背後超有愛

發佈時間: 2019/05/29

人間有情!一名學生近日做運動時不小心整傷腳,需要打石膏。他日前負傷搭東鐵由粉嶺前往紅磡返學途中,獲一對善心母女讓座,令他甚為感動。事後,他不禁在網上發文大讚道:「不得不說原來香港真係仲有啲好好嘅家長!」

住粉嶺搭巴士日日無位坐

該名學生日前向Facebook群組「生仔要考牌系列」投稿,指家住粉嶺,通常搭東鐵一上車「都已經成車都係拖住行李嘅大陸人」,因此每日搭車往紅磡返學沒位坐都已是習以為常。

樓主整傷腳要打石膏

近日一次做運動時,他不小心整傷腳,需要打石膏,「有日星期六要(搭巴士)返學校傾嘢,都係冇位坐,我都唔期望人間有愛。冇幾耐就有個小朋友過嚟叫我去坐,一望原來係佢媽咪(應該係)霸住咗個位,同時示意叫我埋去坐低。」

好媽媽善意謊言:我哋下站落車

他本婉拒該對母女的好意,惟該名媽媽不斷向他稱:「唔緊要,我哋下個站都落車啦!」未料他坐下後,才發現原來是一個善意的謊言,「後來發現嗰兩母女原來同我一樣係喺尾站落車,而中間個小朋友完全冇扭計。」此事令他深受感動,「不得不說原來香港真係仲有啲好好嘅家長。」

母女獲網民大讚有善心

此事引來網民熱議,不少人大讚該對母女有善心,「身教好重要」、「好有家教,值得學習」、「禮貌很重要,人之初、性本善」。另有網民認為,現今社會已經少有如此懂得身教的家長,以及如此有禮貌的小朋友,「值得表揚,因為稀有!」