【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

歐陽震華細數最棘手熒幕女拍檔 「唔好為錢局限自己」

發佈時間: 2019/05/30

歐陽震華(Bobby)在1982年演員訓練班入行,由跑龍套開始,直至走上男主角一線小生的地位,至今已經37年,有「收視福將」之稱的他人緣甚廣,跟他合作過的幾乎都成為好朋友。拍攝超過100部劇集,跟不同的女演員合作過,也締造出好多熒幕上的另一半,成為經典,當中包括宣萱、蔡少芬、滕麗名等等。

{{hket:inline-image name="42c56d68-e475-4d50-b08e-4f8170dcd633.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Bobby拍過百部劇集,合作過無數女星,但佢話次次都係最棘手。(《晴報》圖片)

《壹號皇庭》的陳秀雯

「我都好鍾意同陳秀雯做拍檔,當時簡直係要將冰山劈開。印象中第一次同人拍接吻戲就係佢,之前同戚美珍、劉嘉玲嗰班點敢呀?陳秀雯食素,我食肉,我心諗會唔會過啲『肉氣』畀佢,佢會嘔呀?不過佢好大方,開心見誠講想點做,咁當然我唔會亂嚟,唔會濕吻,點到即止錫完,即時如釋重負。角色『余在春』好多時候都夾硬來,陳秀雯先肯就範,有場戲佢同我都著好鬼薄嘅絲質睡衣,兩個近距離接觸會唔好意思,所以我提出,先用棉胎包住我自己,好似成條腸粉咁,佢咪可以隨便亂郁囉,又唔使尷尬,我面皮厚啫,唔代表我唔怕尷尬!」

{{hket:inline-image name="0d3da932-a297-4325-8fd8-39c23a4b3a4f.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Bobby成名作之一的《壹號皇庭》跟陳秀雯演一對。(網上圖片)

{{hket:inline-image name="6898fba2-0553-4ad5-9cc4-9323184a2ebd.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Bobby為了尊重對手,主動用棉胎包實自己。(圖片:《壹號皇庭》電視截圖)

《美味天王》的關詠荷

「感覺我好似馴獸師咁,棘手嘅人全部推晒畀我,關詠荷當年都係冇人敢埋佢身,佢氣場好勁,我同佢第一部合作係拍《醉打金枝》,我又成個傻佬咁咩都亂講,成日怕講錯說話,我講完見佢冇反應,當佢望一望我,我就知瀨嘢。不過,同佢拍戲默契好好,好多位都唔使傾自動波。記得《美味天王》我同佢直情得獎拎『最佳惹笑冤家獎』,個劇我演『田味吉』有頭髮加鬍鬚,要同佢喺沙灘攬住錫,攝影機就圍住我哋360度轉,我同佢個嘴全程要貼住,但佢叫我講吓嘢,因為講嘢個嘴嘴郁郁地會似,咁惟有用腹語去講。」

{{hket:inline-image name="YsWmY0yq9BXhkCM05T9iI293.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Bobby同關詠荷合作好多套劇集,其中《陀槍師姐》的娥姐同小生絕對係經典。(網上圖片)

年底開新劇與萬綺雯對手

近年Bobby的劇集量明顯減產,貴精不貴多,以劇本為主要考慮,當然對手都是重點,問到是否想好好養生?Bobby稱之前突發生病已經康復:「接劇唔想咁密,演戲咁多年喇,真係唔拍得咁多,唔可以成日都見住我一個。我再吸納觀眾嘅進步空間唔大,而且呢個年紀演嘅角色要專業啲,唔可以再談情說愛,唔通仲演《壹號皇庭》追陳秀雯啲戲咩?我呢個年紀層嘅女演員嫁得就嫁,退隱嘅退,只剩萬綺雯呢個美魔女可以。」Bobby稱在《愛回家》入面見到萬綺雯的影子,他說:「《愛回家》入面個垃圾清(周梓盈飾)好似萬綺雯,同佢一模一樣,個樣唔算最似,但動靜同講說話嘅嘴形係一樣,我同佢講唔使驚,萬綺雯返TVB只係拍一部就走,唔使怕競爭,垃圾清絕對係萬綺雯接班人!咁我呢?我同佢演同一個劇,垃圾清演佢後生,咁我搵坤哥演我後生啦!哈哈哈!」

{{hket:inline-image name="7f2f7077gy1frnz984o49j20wz0qp7al.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Bobby快將開拍的新劇將會跟萬綺雯合作。(圖片:萬綺雯微博)

{{hket:inline-image name="b3689286-9bfc-4e34-bddc-c0761759bc57.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Bobby笑指如果今次《愛回家》收視爆,新劇實行要群姐取代女主角萬綺雯。(《晴報》圖片)

問到如果同「群姐」許思敏加接吻戲,他會否接受?Bobby說:「我係演員嚟呀嘛,怕咩?我頂多同老婆交代,但群姐佢有幾個仔女加幾粒孫喎,佢要交代好多人!群姐做定心理準備啦,下一套可能會架喇!如果我客串呢兩集《愛回家》成40點收視,可能新劇即時換走萬綺雯,改群姐上!」

《愛回家之開心速遞》收視長期高企,比黃金兩線劇還要厲害,不少人認為香港劇集質素下降所致,Bobby卻不認同,他說:「我哋冇變差,港劇我一直都有睇,因為好方便,扭開電視就睇到,當然劇集實會有參差,但其實近年好多劇集收視都好高。外國劇集唔好嗰啲冇人講,大家唔知啫,咪一樣有,所以唔可以一概而論。」被稱為「收視福將」,Bobby不認為是壓力,因為這個不是獎座,亦冇人要同佢爭呢個位,他笑言:「叫我師奶殺手簡直係貶低我啦,明明我男女老幼都有支持者。」



「賺錢唔使賺到盡」
近年跟Bobby同期的無綫演員很多都北上發展,因為內地多機會而且待遇豐厚,令香港的實力派演員買少見少,而Bobby繼續堅持留香港拍港劇。他表示:「做人做事不一定講錢,我有飽飯食唔會餓就得啦,得閒咪做吓有意義嘅事囉,好似今次客串《愛回家》,做完出來大家開心事。我唔想成日做常規嘅事,人人都會話係啦你應該去襯萬綺雯啦,但我返去襯群姐喎,視野即時好闊,群姐開心我又開心!依家工作方向都一樣,錢少啲拍得開心就好喇,人腳啱玩就最好,好多嘢唔使企得咁硬,唔好局限自己,搵錢都係想使開心錢啫,我就算北上工作都會返落嚟,呢度係我屋企,錢搵唔晒嘅,唔使吓吓搵到咁盡。」

{{hket:inline-image name="0d7d5eca-8067-4a62-ac1c-64d67fc1d700.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Bobby話唔想退休,一直演到老。(《晴報》圖片)

Bobby是電視迷,他追看《鐵探》,亦有睇《倚天屠龍記》,他表示好想同惠英紅合作,兩人80年代就認識,但合作的機會好少,他認為劇集入面「Madam Man」的角色,全香港只有惠英紅可以駕馭到,別無他選,希望將來可以合作,跟她學習。今年59歲的Bobby沒想過退出幕前,亦沒打算甚麼時候要退休,他說:「之前有人叫我演黃宗澤老竇,嘩,拍完仲得了?一定個個劇本都係做老竇,我演的話,咁羅樂林一輩演咩?我唔想呀,畀我玩多幾年先啦,最終《賭場風雲》我演佢阿哥!」他表示演員一生都可以演戲,冇退休年齡,拍戲辛苦但好好玩,他說:「只要仲有記性、有精神同有體力,就可以繼續拍啦!你睇《倚天》入面個張三豐,我見到佢雙眼好有神,劇入面佢係武功最好嘅人,佢好演得出份神髓,我上網查,原來佢叫王德順,係全世界最大年紀嘅模特兒,第一次行天橋係70、80歲。所以曾經有大陸粉絲話要去美國讀書,怕幾年之後見唔到我,我話我冇咁早,有排見。」