【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傻傻老公問點切到西瓜咁圓 老婆「神級刀功」背後超爆笑

發佈時間: 2019/05/30

以為老婆有「大師級」刀功?一位港媽分享自己最近在家中切西瓜時鬧出笑話,丈夫以為她刀功精湛將西瓜切成圓形,但背後原來另有原因,網民看過均笑言「我都畀你呃咗」。

{{hket:inline-image name="8.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

近日一位港媽在Facebook群組「今晚煮乜好」分享,指近日在廚房將西瓜切粒時,丈夫突然走進來,看見旁邊一個碗放有圓渾的「西瓜」,好奇開口查問便鬧出笑話:

丈夫:點解你可以切到西瓜咁圓嘅?

事主:果個係蕃茄黎㗎!

事主帖文一出,即令一眾網民笑爆,不少人留意稱:「 我睇張相個陣,都心諗做乜要切到個西瓜咁」、「我都俾你誤導左以為係西瓜,仲諗你用咩湯殼可以挖到咁圓咁大」、「隔住個mon都大笑咗出嚟」、「邊度買咁大個蕃茄」。

有網民亦分享自己亦遇過類似情況:

咁似我屋企嘅 ,有日阿男人話「呢樽係嗰日買啲豆豉嚟㗎?都幾多喎」
我話「呢樽係藍莓乾嚟」
我唔知佢會唔會生啪啲豆豉
#媽呀我好亂

當日我炒緊菜,我細佬入嚟問我,做乜切到啲紅蘿蔔咁大嚿嚟炒,我答佢:呢啲係南瓜!