【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【熒幕下的好爸爸】郭晉安日日攬仔女五分鐘傾偈 「要用愛浸住佢哋」

發佈時間: 2019/06/11

父親節專輯「熒幕下的好爸爸」來到第二集,今次訪問到《白色強人》男主角郭晉安。安仔跟太太歐倩怡2006年結婚,育有一子一女,囝囝郭令山今年已經11歲,而囡囡郭以雅也快將7歲。安仔搞笑稱自己在家裡的地位不高,父親節已經跟上月母親節一同慶祝,沒有甚麼特別活動,安仔笑言:「我上個月母親節已經慶祝咗啦!我要借助母親節嘅威力,坦白講,在於一個父親來講,見大家開開心又好興奮咁慶祝母親節,當然要慶祝埋啦!我怕到時父親節比較冷清,因為小朋友又唔使送花,冇咁多嘢搞!」

{{hket:inline-image name="6aa61b13ly1fwtvk33julj229y2uf1kx.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

郭晉安在《白色強人》登場,為了通過醫改方案,以議員太太的手術威逼對方支持醫改。(圖片:郭晉安微博)

{{hket:inline-image name="6aa61b13gy1g192wyehn9j21400u0hdt.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

私底下的安仔只要一有時間就會帶兩個小朋友去玩。(圖片:郭晉安微博)

安仔笑言自己從來不強求小朋友為爸爸準備甚麼禮物,反而父親節他會自己準備蛋糕,他笑言:「兩個小朋友唯一最興奮就係食雪糕蛋糕,到時買個雪糕蛋糕就搞掂啦!到咗依家呢個階段,見到佢哋開心我就足夠。」

{{hket:inline-image name="6aa61b13jw1ek5cjoqr1xj20hs0dc0vn.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

安仔認為最重要小朋友成長過程開心。(圖片:郭晉安微博)

{{hket:inline-image name="6aa61b13gw1f4k91rqev7j20qo0zkgr1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

安仔感激太太為他誕下兩個可愛小朋友,所以母親節比父親節重要。(圖片:郭晉安微博)

{{hket:inline-image name="6aa61b13jw1dodqlxqtdcj.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

安仔表示趁子女仍然未拒絕,自己好樂意接送子女返放學。(圖片:郭晉安微博)

還記得每年學校開課日,不少報章雜誌都會在明星子女學校門外等候,部分明星家長不想子女曝光或者影響其他同學,可能會遮實小朋友容貌,甚至有女星直接教小朋友指記者是狗,但安仔從來不會在子女面前講記者不是,反而教育他們爸爸是做公眾人物,所以記者哥哥姐姐們想影爸爸相,他更會教令山要笑,令山有時搞笑說:「影得靚仔啲!」這方面的教育絕對難能可貴,安仔說:「我只要人在香港,沒有撞到開工時間,都會親自開車接他們返學、放學,因為我心入面好怕有一日佢哋唔再需要我接送,咁我就會好失落,趁佢哋仲黐我就盡量做多啲,畀多啲愛去浸住佢哋。」

{{hket:inline-image name="6aa61b13jw1drmbiry6rcj.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

安仔表示每日都會攬實一對仔女傾偈,維繫親子關係。(圖片:郭晉安微博)

安仔直言拍劇的工作很忙碌,有時候要飛來飛去,難免會忽略了子女的親子時間,他說:「係呀,有時工作太忙陪唔到佢哋,所以一有時間就要畀好多愛佢哋,愛到佢哋都覺得夠喇,唔好再浸落嚟呀咁樣,我每晚都會每人攬住佢哋5分鐘先會畀佢哋瞓,大家都會傾偈。我哋之間都有傾有講,(囝囝11歲青春期開始拍拖未?)呢個世代冇拍拖先要驚,不過囝囝暫時冇,佢有時有啲問題就會問我,我都好坦白咩都同佢講,絕對係一個開明嘅爸爸,所以佢咩都同我講。」

父母總是有這個想法,你快樂所以我快樂,安仔,父親節快樂!