【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【逃犯條例】林鄭月娥晚上現身回應 500字強烈譴責佔領為有組織暴動

發佈時間: 2019/06/12

《逃犯條例》修訂觸發金鐘大規模佔領行動,至今已造成最少22人受傷,警方被批評濫用武力攻擊示威者,政府一直未有回應示威者撤回修例訴求。至晚上8時許,特首林鄭月娥現身拍片回應市民,形容今次是一場暴動,「係任何文明、法治社會都不能容忍」,並予以強烈譴責。

500多字講話全文如下:

各位市民,今日喺金鐘一帶令人痛心嘅場面,呢啲破壞社會安寧,妄顧法紀嘅暴動行為,係任何文明、法治社會都不能容忍,好清晰呢啲唔係和平集會,而係公然、有組織咁發動暴動,亦不可能係愛護香港行為。

今早有人不顧市民安危,佔據同堵塞馬路,癱瘓交通,嚴重影響社會運作,從下午開始更加有人多次衝擊警方防線,做出危險及可致命行為,包括放火、利用削尖鐵枝、掟磚攻擊警察,破壞附近公共設施,令到一般市民、想和平表達意見嘅年輕人、記者、警察、公務員同事的安危受嚴重威脅,我哋必須強烈譴責。

我明白今次政府修例,喺社會上引起強烈正反意見,政府已經多次積極回應同解釋,事實放在眼前,每當涉及中央同特區、內地同香港嘅議題,都會被部分人士挑起矛盾,面對呢啲矛盾同紛爭,激烈對抗絕對唔係解決方法。

請大家靜心諗一諗,呢一啲騷亂場面,近年已經唔係第一次。香港係一個自由、開放、多元社會,對任何事都可以有唔同意見,但無論贊成定反對,表達意見嘅方式都有底線。如果用激進暴力手段就可以達到目的,呢啲場面只會愈演愈烈,肯定對香港帶嚟傷害。

我希望社會盡快回復秩序,更加唔希望有任何人喺暴動中受傷,我喺度呼籲所有熱愛呢個地方嘅市民大眾遠離暴力,我相信香港呢個文明社會,仍然可以用和平、理性、守法方式,為香港整體利益解決任何問題。