【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

喜迎首個父親節 展鵬帶「小豬比」連趕3場

發佈時間: 2019/06/13

陳展鵬剛於今年四月榮升爸爸,本周日即將迎來他的首個父親節。展鵬預計當日連趕三場慶祝,問到老婆單文柔可會送多個B製造驚喜?展鵬笑言︰「咁真係又驚又喜。」

陳展鵬昨日以大使身份與仁濟醫院義工團隊,齊到荃灣石圍角邨向長者派發愛心福袋。今年四月太太單文柔為他誕下女兒陳羽媃(小豬比),初為人父的他如何慶祝父親節?展鵬透露當日行程,先跟外父慶祝,再與自己爸爸吃飯,輪到自己慶祝已經是甜品時間,他笑言︰「囡囡仲細,都未知道我係佢爸爸。(太太喺父親節送多一胎畀驚喜你?)咁真係又驚又喜,唔使咁快,生完兩個月未得住。」

展鵬自言升呢父親後,身份和心態都改變,使工作更有目標和衝勁,並會為女兒的將來設想。展鵬提起「小豬比」即流露一臉父愛,他大爆女兒的樣子一直在變,出世至今主力吃和睡,「最近開始睇到佢嘅性格,好似飲奶同有便便嘅反應,佢見到我哋時會呆幾秒,好似認得人,之後就會笑,間中好似想同我講嘢咁,會講BB話。」

單文柔現時全職照顧女兒,問展鵬會否禁止老婆工作,他否認說︰「唔會唔畀,唔好因為有小朋友而改變,想做就去做,最緊要舒服。」

撰文︰倪小珊

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏