【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

老婆大晒 陳豪自嘲在家無地位

發佈時間: 2019/06/14

陳豪和老拍檔李佳芯(Ali)昨日出席新劇《愛美麗狂想曲》記者會,兩人在劇中飾演關係曖昧的上司和下屬,Ali笑言︰「雖然我哋演過好多次情侶,但今次唔同,我會食住佢!」

陳豪、李佳芯、蕭正楠及曹永廉等昨日出席記招,在劇中風流倜儻的陳豪,反而要飾演其貼身助理的Ali教授追女仔。Ali笑說︰「我哋喺套劇入面仲好激㗎,我會成日潛入陳豪屋企,仲會瞓埋佢張床,不過就無嘢發生過。」問到陳豪在現實中是否同樣被女人食住?他搞笑說︰「結婚後Aimee(太太陳茵媺)佔一半,三個小朋友佔一半。(在家中地位如何?)地位?咩嚟㗎?哈哈,不過我都開心嘅。」

蕭正楠預告咀曹永廉

同場的蕭正楠和好兄弟曹永廉,在劇中竟然會有激咀戲份。蕭正楠抵死說︰「真係慘過畀鬼壓,我唔敢同老婆(黃翠如)講呀,驚佢唔畀我拍。」他更「呼籲」曹永廉拍攝時千萬不要伸脷。曹永廉聞言即回敬說︰「咁你用條脷推番過去囉。」

另外,同場的黃子恆去年底被爆與內地女粉絲發生性關係,女粉絲更自稱懷孕四個月。黃子恆現已復工,提到粉絲聲稱懷孕一事,他說︰「唔清楚,當時嘅事唔係真嘅,佢(粉絲)亦無再聯絡我。」他現已不敢與粉絲約私人聚會,保持距離。

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰顏玉玲