【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

筲箕灣 $88潮食龍蝦風味壽司熱狗

發佈時間: 2019/06/17

「民以食為天」,每區都總會有一條食街,今次就帶你到筲箕灣有名的食街「東大街」。這裏勝在稍離鬧市,住宅林立,美食價錢自然較相宜。無論想試試特色的熱食壽司,還是地道的人情味泰菜,或是一嘗名廚主理的車仔麵,東大街都能滿足到你。

1.$98 魚子醬龍蝦牛油果意粉套餐【Sushi Men x Oyster Men】

這間西日混合菜的餐廳以生蠔和自創卷物作賣點,老闆之一Vincent擁有10多年製作日式料理的經驗,自創熱食壽司「壽司熱狗」成為店舖的招牌菜之一,「我見客人食多咗生冷嘅食物都想食啲熱嘅嘢暖肚。靈感取自日式炸飯團,但改將餡料鋪滿喺飯面上,啲餡料就唔會喺炸嘅過程爆哂出嚟。」

店內供應的魚生全部來自日本,店主推薦「大件夾抵食」的北海魚生飯,「呢個飯啲魚生全部嚟自日本,有北海道牡丹蝦等5樣刺身,咁嘅價錢食到咁多款刺身,所以好多客人都揀。」而餐廳另一個招牌--生蠔,店主強調這裏供應的生蠔直接洽商自法國蠔場,再空運到港,確保品質之餘,亦以最相宜的價錢購入,因此客人可以用更抵的價格品嘗。

Sushi Men x Oyster Men

地址:筲箕灣東大街2號麗東海景豪苑1座地下2號舖

電話:2388 0022

營業時間:星期一及三至日,12nn-3pm、5pm-12mn;星期二休息

2.$55 椰汁蛋香糯米飯【沙坦尼阿來】

這間小店今年4月底才開業,「沙坦尼阿來」是泰文音譯,意思是「美味站」。餐廳由Mark、他的泰裔太太Miu及他弟弟Nero共同經營,選址筲箕灣,只因他們都住在附近。店內上上下下共有7、8人,班底除了Mark兩兄弟,全部都是泰國人,「廚房出單都要用泰文㗎!」Mark笑說。廚房由Miu主理,她任廚10多年,其他的拍檔都是與她相識了10多年的朋友。

「一開始係朋友上嚟屋企食飯,次次老婆煮泰國嘢,佢哋都話好食,就話不如開舖啦!我細佬又係做飲食嘅,加上Miu又有好多廚師朋友,就開咗呢間舖啦!」既然主廚是泰國人,菜式自然正宗又地道,像鹹蛋木瓜沙律、椰汁蛋香糯米飯,Miu笑着告訴我們,這些是泰國很「興」的菜式與食法。大部分材料,特別是香料如金不換、香茅等,都是由泰國入口。連甜品都是由他們自己製,並非叫貨,十分有心機。

沙坦尼阿來

地址:筲箕灣東大街42-52號金來大廈地下L號舖

電話:2799 2660

營業時間:星期一及三至日,11:30am-3pm及6pm-11:30pm;星期二休息

3.$28 黑白孖芝土匪雞翼【九哥車仔麵.麻辣燙】

名人私房菜「御進」名廚鍾志強師傅,夥拍「富臨飯店」當了8年廚師的鄧國聰(九哥),以及幾位資深中菜師傅,在東大街開了這間車仔麵店。燜慣高級鮑魚,何以開店賣雜碎麵?「呢個係兒時回憶,以前不時企街邊篤魚蛋、食車仔麵,呢種香港地道街頭小食風味係歷久不衰。我哋唔係純粹玩回憶咁浪漫,係好認真去做車仔麵。」

九哥每朝8點回舖開始熬湯,真材實料,「落足豬骨、雞、金華火腿、牛骨、蝦米及陳皮熬至少3、4個鐘,金華火腿用最靚肘子位,加入牛骨令湯味更濃。湯底賣完就算,唔會再加水去煲,唔想靚湯變唔靚。」他們也很細心,為素食者特設番茄南瓜湯,用大量材料熬製,即使沒加肉類亦十分鮮甜。「真係不計成本,乜嘢都要新鮮,唔係唔想賺錢,但維持好品質係點都要堅持!」

九哥車仔麵.麻辣燙

地址:筲箕灣東大街4-10號東寶大廈3A舖

電話:2555 8819

營業時間:星期一至日,11am-9pm

撰文︰王寶欣、陳麗娜

攝影(部分)︰Benny

插畫︰何樂

編輯︰余運慶

美術︰梁政敏