【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【逃犯條例】Do姐電台為示威學生哭崩3分鐘 王宗堯遊行獻白花悼念死者

發佈時間: 2019/06/17

在6月9日逾100萬人遊行反修例,及6月12日巿民示威爆發警民衝突後,特首林鄭月娥僅決定暫緩但拒撤回《逃犯條例》修訂,以及一名反送中抗爭者在太古廣場掛橫額表達訴求時墮樓身亡,直接激發6月16日200萬人上街遊行聲討林鄭月娥。遊行人士除了大叫「撤回」及「香港加油」等口號,更加帶同白色鮮花、手摺花、紙鶴、心意卡,放在金鐘太古廣場圍欄邊悼念死者。遊行人士又低頭默哀20分鐘,為死者上香盡點心意。現場哭聲不斷,場面傷感。

曾經在6月11、12日不斷來回金鐘,為示威者補給物資的王宗堯,昨日亦有穿起黑衫、扣了白絲帶,拿著一大盤白花參加反修例遊行,並派發花朵予在場市民。他指墮樓事件後都見到很多巿民手持白花到來,亦有慈善團體派花出,相信大家都很心痛。王宗堯很關心市民,第1,他叫大家7月2號前登記選民;第2,王宗堯叫遊行人士補水,不要嗌交,要平靜遊行,同身邊人講句加油或點頭微笑;第3,王宗堯又讓路給救護車,之後繼續遊行。
 

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(王宗堯facebook)

直至昨晚,林鄭月娥再發聲明向全港市民致歉,未有撤回修例,故今日不同團體再次發動罷工,罷市、罷課,過千示威者從添馬公園走向特首辦高叫「撤回」,重新佔據金鐘龍和道、添華道,示威者用「雪糕筒」封閉立法會道左轉龍和道的入口。

另外,主持多年電台節目的Do姐鄭裕玲為了保持專業,一向不會多講政治,因為她自知自己說的一字一句影響力比平常人大,想不到今日商業電台節目《口水多過浪花》中,Do姐竟然就近日事件開腔講感受,過程中更忍不住抽泣。

節目一開始,Do姐已經語帶哽咽說:「喺過去兩個禮拜,我去咗第二度,係為咗拍我一個節目,但係呢……喺當時,我哋收到好多關於香港嘅消息,睇到好多好心痛嘅場面,尤其是我哋香港嘅學生同埋年輕人。」接著她一邊哭泣,一邊就事件發表意見,希望大家和平為主:「呢兩個禮拜其實我哋去咗好多地方,要坐好多車、好多飛機。但係最後嘅一程,就係我哋最盼望嘅一程,因為嗰程係飛返香港,香港係我哋嘅屋企嚟,發生咗好多事,屋企係最緊要........I'm sorry,可能我老咗,好情緒化。我哋要珍惜呢個屋企,同埋尤其是我哋嘅年輕人,同埋學生。我好希望香港可以好快回復番平靜,我哋和平相處嘅狀態。中間我有同迪偉(余迪偉)傾過偈,我同佢講,其實我覺得呢,我係一個娛樂人,喺一個咁繃緊嘅狀況之下,我覺得我應該做番我嘅責任。《口水多過浪花》係一個娛樂、開心嘅節目,喺一個咁嘅氣氛之下,其實我哋應該發揮我哋自己嘅作用。我相信有好多人有好多嘅情緒,就算係我哋呢兩個禮拜去咗咁遠嘅地方,都好多情緒嘅牽動,我講完呢番說話之後,我哋可以令到人,喺呢個半鐘頭,鬆番少少、開心番少少,我就覺得係盡咗自己今日嘅責任。」,跟住去歌,整理心情。」

按此有3分鐘節錄版聽

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(鄭裕玲instagram)

聽完Do姐接近3分鐘的感受,網民意見不一,有人很多謝她發聲:「佢都講即係佢都覺得好嚴重,唔好喊啦,我哋會努力啦」、「Do姐不嬲係最高質嘅阿姐級人馬,同後生仔又玩得埋」;但有人就話:「老戲骨」、「咩年代,喺外地就發唔到聲」等。每當有中港矛盾、一國兩制等議題出現時,都有網民想起90年代初由張堅庭執導,Do姐主演的《表姐,你好嘢!》系列,今次也不例外。網民回想起處處暗示中港關係的「表姐對白」,都大讚Do姐有遠見。

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(電影截圖)

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(電影截圖)