【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

江華久休復出為太太獻聲 喊冤冇收埋:我有鼓勵佢出嚟

發佈時間: 2019/06/19

江華與麥潔文結婚多年,二人育有一子一女:陳耀淙(Bryan)和陳薔天(Tin)。早前江華接受《晴報》專訪時,亦有大談父子關係,從兒子Bryan身上學識做人道理(【我係星.爸】江華感恩兒子做醫護 從子女身上學做人)。

{{hket:inline-image name="dddd.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《晴報》訪問影片截圖)

江華太太麥潔文是著名女歌手和歌唱老師,代表作有《夜夜痴纏》,當年同江華結婚,為專心照顧家庭淡岀娛樂圈,令不少歌迷不捨。近年一對兒女已長大,麥潔文有意復岀,開始心愛的歌唱事業。今日(6月13日),江華和太太岀席活動「明愛暖萬心」,麥潔文公布喜訊,暫定將於10月中在麥花臣球場舉行演唱會,不過還未定開多少場次,而且有望一家三口同台演出,相信令不少樂迷喜岀望外。

{{hket:inline-image name="7ca2e845-e3e5-4183-a488-7cd5e988b8e0.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片來源:東星)

麥潔文稱:「我會獨唱,跟住同個女再合唱,另外一part又會同老公(江華)合唱。呢排我哋都好勤力,日日喺屋企練歌。」今日一家三口首次同台合唱,相當難得,被問到跟家人合唱會否有難度,特別麥潔文是唱歌老師時,江華即時搶著答:「梗係難啦!」而麥潔文説:「合唱係少少難度嘅,不過其實我好隨意㗎,反而係佢哋要求高過我。我開演唱會隨時ready㗎,幾時唱都得,畀我彩排下就得。」不過麥潔文感嘆現時唱歌比起以前難好多,她説:「我哋個年代嘅歌就好容易記㗎,而家啲歌詞真係作文咁。今次(演唱會)會唱自己歌,都有其他人的歌。」

是次訪問見江華淸減不少,明顯為演岀保持最佳狀態,有努力keep fit。不過江華就開玩笑稱:「無飯食囉,成日餓呀。」其後江華説:「其實我哋要無時無刻保持最佳狀態,唔係而家先keep,我都成日有做運動。同埋節制係好緊要,我經常同老婆講要自我控制,好似佢成日見到甜品就兩眼發光,不斷食,食完搞到又話要通淋巴,又話要減肥,所以如果一直有控制開身形,咪唔會有肥呢個問題。」

{{hket:inline-image name="7865b1a2-2b6a-4325-bd40-915747bbde01.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片來源:東星)


得知麥潔文會開演唱會,令不少樂迷很高興,而江華就有嘢澄清啦。他説:「啲人成日講笑『江華做乜都管住哂個老婆,唔畀佢岀嚟唱歌,麥潔文結咗婚就淡岀好可惜,明明唱歌好好聽』。成日有人咁話我,我真係受好大委屈,我都要澄清下,其實我一路都有鼓勵佢岀嚟唱歌㗎」麥潔文聽完打情罵俏回答:「我都有委屈,以前我成日跟你去拍戲,啲人夠話我跟住你!」之後麥潔文再解釋:「其實係因為個時一對仔女始終年紀好細,我都要照顧佢哋,無咁多時間,而家仔女大咗,有自己世界,我哋咪多咗時間做自己鍾意嘅嘢。」

{{hket:inline-image name="a121a630-36d3-4904-8db1-ce1e5aa18d07.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片來源:東星)