【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

港鐵疑似出現非禮新招 男子扮瞓涉用外套掩護摸胸

發佈時間: 2019/06/26

無論男女,一旦遇到懷疑性騷擾的情況,一定要出聲!有打工仔昨日搭港鐵上班途中,表示目睹一名四眼男乘客疑似在身上蓋上外套遮擋,以「新招」伸手用手指摸鄰座女乘客的胸部。雖然女乘客當時並無反應,但其後「急急腳咁走」,打工仔才確定兩人原來互不認識,因此希望能在網上找出女事主,幫她報警。

{{hket:inline-image name="mtr260620193.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

一名網民昨晚在「巴打絲打『00九吹專區』Facebook Club」發帖,協助該名打工仔尋找女事主,「我朋友今日返工個陣見到,如果你係當時人,要報警嘅話請出聲」。他上傳了兩張圖片,並引述朋友所講的事發經過,

當時睇到依個情況,又見個女仔無叫唔知佢哋咩關係所以就無出手,但係到最後個女仔係急急腳咁走左去,咁就肯定佢哋係唔識嘅,所以而家係到問下有無人識個女仔同有無需要報警,如要報警,有相同人證幫佢。

從其上傳圖片顯示,一名四眼男子與一名女子並排而坐,坐在左邊的女子正倚在玻璃上玩電話;至於男子則把背包放在膝上,身上蓋上外套,正合上雙眼疑似「睡覺」。然而,男子在外套之下正在互翹的雙手似乎有所「異樣」,只見其右手手指疑伸向女子的胸前。由於兩人均無反應,加上男子用外套「掩護」,因此若不仔細看的話,這一幕根本是難以察覺。

{{hket:inline-image name="mtr260620192.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

此事引來網民熱議,不少人留言表示:「擺明非禮啦!」、「喺咪相熟㗎?定喺個女士唔介意?」、「或者驚咪唔咁(敢)出聲!」、「咁似靈異照片嘅?」、「會唔會係背囊一部分嚟?」另有網民認為樓主應要即時報警,並不值涉事男子的所為,大罵道:「今次呢個男人真係做得幾高明,畀我會捉佢手指扭斷佢,又或批踭!」