【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

鍾嘉欣拖老公仔女拍MV

發佈時間: 2019/06/27

鍾嘉欣昨日推出新歌《做你的晨曦》,嘉欣更孖脊醫老公Jeremy、2歲女兒Kelly和10個月大囝囝Jared,一家四口總動員齊齊拍MV。一對小寶貝在MV內的萌爆樣子十分吸睛,搶盡媽咪風頭。

闊別樂壇三年,鍾嘉欣推出親自作曲的新歌《做你的晨曦》,英文版本《Mommy I Love You So》更由她親自填詞。她說︰「創作呢首歌嘅靈感好自然,有晚我哄當時九個月大嘅女兒Kelly瞓覺,佢瞓着之後,突然有種唔捨得囡囡嘅感覺,希望自己可以喺地球上生存耐啲,每一刻都陪伴佢。我拍住佢個肚仔,呢首歌嘅旋律就湧現腦海。」

MV中,嘉欣與老公及一對仔女難得一同出鏡,雖然Kelly和Jared不太懂得拍攝MV是甚麼一回事,兩位小朋友當日表現乖巧,所以拍攝非常順利。Kelly對新歌原來非常熟悉,因為嘉欣在家中經常播放這首歌,所以在拍攝當日播放歌曲的時候,她也一起跟着唱,認真可愛。

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏