【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

鄭秀文新歌掀全球粉絲翻唱 容祖兒越洋獻聲 鄭融連名都改埋

發佈時間: 2019/06/28

鄭秀文(Sammi)近日為咗準備7月嘅《FOLLOW Mi鄭秀文世界巡迴演唱會》, 不斷健身練氣之餘, 仲搏命練歌又排舞。雖然佢已經攰到連坐低都瞓得著, 但Sammi仍然繼續操練, 仲會講啲勵志說話鼓勵番自己, 真係充滿正能量!而Sammi新歌兼今次演唱會嘅主題曲《我們都是這樣長大的》前日正式喺各大平台上架後無幾耐,已經吸引咗唔少網民拍片翻唱,亦有好多藝人都一齊參與,支持Sammi。

其實自從4月發生「安心偷食」事件後,Sammi沈澱完短短幾日之後,就將情緒拿開,並在社交平台表示會積極投入演唱會的準備和排練工作上,見她不時上載健身和排舞的相片,而且一改以往作風,為了健康而日日食飯,似乎覺得今次演唱會再不容有失,不想再發生上次失聲的慘痛經歷,所以她事事都非常認真。今次推出《我們都是這樣長大的》的歌曲,歌詞非常有意思,似乎是Sammi的自我鼓勵和打氣,歌詞中有一句:「塵世內,誰無畏懼,誰無心碎,誰無唏噓,年年適應年年老去,而智慧是沈澱精髓,連連跨過,挫折後驀然回首,可說一生的歷史,怎會了無生趣。」

{{hket:inline-image name="64467590_126510651903030_3697604486643478189_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(鄭秀文ig@sammi_chengsauman )

{{hket:inline-image name="61392285_444718973010185_6330192255518418642_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(鄭秀文健身練氣,為演唱會做好準備,IG@sammi_chengsauman )

{{hket:inline-image name="62469545_134240374440967_1965946683357816299_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(以前瘦削嘅Sammi VS 現在肌肉缐條嘅Sammi, IG@sammi_chengsauman)

Sammi粉絲年齡層極廣 有齊不同國界人士

Sammi唱功了得就係人都知, 但原來佢啲粉絲嘅唱功都好高質。Sammi昨日(27日)開放咗自己嘅個人ig一日, 分享粉絲翻唱佢新歌嘅影片。呢個活動反應非常好, 有唔同國藉嘅網民參與, 分別有來自馬來西亞、泰國、中國、星加坡、澳門、溫哥華及香港等。參加者嘅年齡層都好廣泛,男女老少都有齊。其中,有一位婆婆雖然未能清晰唱到一句完整歌詞,但好多網民都覺得婆婆已經好叻:「婆婆好厲害!」、「嘩!婆婆不得了」、「好感動呀」。

{{hket:inline-image name="AAAAAAAAAAAAAAA.JPG"}}{{/hket:inline-image}}


(Sammi嘅粉絲男女老少都有齊, IG@sammi_chengsauman )

{{hket:inline-image name="ADSADADASD_meitu_1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(Sammi新歌連婆婆都要唱, IG@sammi_chengsauman )

群星響應翻唱活動 祝福Sammi演唱會順利

Sammi喺ig搞嘅翻唱活動,除咗吸引到好多粉絲參與外,亦有唔少藝人都齊齊響應活動,分別有鄭融、何遠東、莊思明及黃建東等,Sammi搞笑稱呼鄭融做鄭秀融,將兩人的名字二合為一,非常搞笑,而最令人感動嘅,就係連去咗韓國嘅另一位天后容祖兒,都不忘要拍片支持Sammi。祖兒表示:「我又一齊唱,因為#我們都是這樣長大的,祝親愛的Sammi演唱會勁成功」。祖兒超高質版本,令網民都聽出耳油,個個大讚!影片播出無耐,已經有過萬瀏覽率。蔡卓妍聽完都話:「好好聽呀!!!!我要吸油紙」。

容祖兒《我們都是這樣長大的》高質翻唱版本:https://www.instagram.com/p/BzNqPmNAfxU/

{{hket:inline-image name="AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(容祖兒ig@yungchoyee)

{{hket:inline-image name="mfmgklngld.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(容祖兒片尾不忘畀心Sammi, IG@yungchoyee)