【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

囡囡英文叻 Gigi多講故事教廣東話

發佈時間: 2019/06/28

梁詠琪(Gigi)昨日到商台宣傳新歌《再見灰姑娘》,她透露四歲女兒Sofia亦懂得哼這首歌,不過Sofia咬字未清晰,故暫時不打算母女檔合唱。

Gigi表示Sofia經常在家聽她這首新歌︰「佢識唱,但咬字唔清楚。佢又好鍾意自己作詞,將想講嘅說話套落首歌上,用唱歌方式講出來。(囡囡識唱廣東歌?)佢英文叻啲,可能容易發音,唔好話佢,我老公嚟咗香港七年都未識講廣東話啦,佢出世只有四年啫。依家夜晚講故事書,佢最鍾意嘅古仔,我用中文講,等佢多啲聽中文。」

問到可有想過母女檔合唱?Gigi表示要等女兒大一點才考慮,她笑言︰「依家同佢入錄音室係嘥時間,佢未知發生咩事,咬字又唔清楚。我有睇鄭中基演唱會,佢同女兒合唱好溫馨。」

戥「雙宋」離婚可惜

提到宋仲基和宋慧喬宣布離婚,Gigi坦言感到很可惜,她表示︰「兩個咁襯,又有事業,我覺得宋仲基個聲明講得好好,有好多私人事無法透露,作為Fans係感到可惜,應該畀佢哋空間行過呢一步。」

撰文︰倪小珊

編輯︰黃卉彤

美術:梁政敏