【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

小學生偷竊港媽狂畀藉口袒護 店員:祝佢以後唔好行差踏錯

發佈時間: 2019/07/08

俗語有云「小時偷針,大時偷金」,教懂小朋友分辨是非黑白,絕對是父母重要的責任。一名任職售貨員的網民近日在店內發現一名小學生行竊,惟對方否認更稱「會再返嚟畀錢」。其母接獲通知後前來了解事件經過,卻不斷表示「唔係㗎」,一直以各種藉口袒護兒子沒有行竊。對此,店員大感無奈:「祝依個小朋友以後唔好行差踏錯!」

小學生:會再返嚟畀錢

該店員化名「可以由黑變白白嘅港媽」向Facebook群組「西客之道 Hispitality Secret」投稿,指近日在店內發現一名小學生行竊後,遂向對方索取家長電話,惟對方卻稱「我冇佢哋電話號碼」。當店員稱要報警時,小學生竟將貨品「攝曬入件衫入面」後,表示:「我冇偷嘢㗎,我只不過攞咗你啲嘢走,跟著會再返來畀錢。」

港媽死撐兒子沒行竊

店員有見及此,遂堅稱要報警或致電其校處理;小學生聽到後,立即遮擋校服上的校徽。其後,店員看清楚校徽後致電學校老師,期間小學生「靜雞雞」偷偷離開。約1小時後,該名小學生在其母陪同下返回店內;店員將閉路電視片段予其母觀看,但對方竟繼續「死撐」兒子沒有行竊:

「冇理由㗎,我今日畀咗錢佢買嘢,佢有錢點會偷嘢?」

對此,店員無奈指出,其子將貨品放入衣服及褲內,「好簡單一個人買嘢,會唔會攝晒啲嘢喺條褲同件衣服入面離開?」然而,該名母親卻開始不斷找藉口:

「唔係㗎,由細到大都有睇住佢,而且佢唔識同人相處,佢有個xxxx病,學校都知,而佢亦都講咗佢唔知自己做過咩,但佢有錢係身唔會偷竊㗎。」

「唔係㗎,因為我唔知發生咩事,所以我落嚟了解返,但我小朋友真係唔會咁做。」

「唔係㗎,可能佢諗住去完買嘢食,再返來畀錢呢,佢又唔係冇錢?」

「唔係㗎,佢應該想去M記買完嘢,再返來畀錢㗎。」

「唔係㗎,我諗住帶佢過來了解返件事情,跟著同你道歉。」

「唔係㗎,唔係㗎,我信佢唔會做依啲嘢。」

店員:日後真係不敢想像

店員聽罷詢問該名母親,為何有片作證,但仍不斷以藉口來掩飾兒子行為,「你帶個小朋友落嚟要了解件事情,但係咁講唔係㗎、唔係㗎,你覺得幫到個小朋友?」最後,他「講到已經唔想再講」,遂拋下一句「你畀返錢就走啦」來了事,但小朋友一直未有道歉。在文末,他又無奈地稱:

「問心,你落嚟講句對唔住,我就已經算數,但落嚟講到係誤會佢小朋友偷嘢就真係......唔識講。祝依個小朋友以後唔好行差踏錯,而依個媽咪假如繼續咁教個小朋友,日後真係不敢想像!」

網民:唔識教就唔好生

此事引來大批網民熱議,不少人認為該名母親「害死個仔」,亦認為樓主應該報警,「唔識教就唔好生!唔好大教壞細!成年人外表細路仔嘅思想!」、「慈母多敗兒」、「斷正都要死撐,真係好肉酸」、「其實洗乜解釋咁多,佢嘅行為已經係偷嘢,動機原因叫佢同差佬解釋啦,報咗警先」、「呢個家長唔識教細路,等佢上法庭,嚇一嚇佢先會驚」。另有網民認為,鑑於現時有不少怪獸家長,完全不懂「教仔」,「強烈要求政府立法生仔要考牌!」