【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【逃犯條例】母親毀大埔連儂牆被起底公審 女兒代致歉揭無奈的世代矛盾

發佈時間: 2019/07/11

全港多區有市民自發布置「連儂牆」表達意見,卻同時令社區「藍黃」矛盾浮面,各區先後出現口角推撞、淋尿抹糞、毀牆打人等場面,一位白髮老婦昨日撕去大埔「連儂隧道」內的海報,事後被網民起底公審,其女兒今日主動在Facebook群組發帖代母致歉,揭出這次社會問題,同時引發無奈的家庭、世代矛盾。

昨日一名白髮老婦在港鐵大埔墟站對開隧道,撕掉「連儂牆」上的便條及海報,有目擊者拍下其照片放上Facebook群組,並留言指:

「呢個阿婆喺大埔搣走香港人嘅心聲, 仲話我哋一班香港人狗都不如,好彩有朋友識佢屋企人,希望大家pm佢屋企人叫佢勸下佢老人家。」

女兒發帖代母致歉

事件引起一眾街坊及網民不滿,該老婦隨即被起底「公審」,有人更留言稱:「希望佢屋企人仲有良知就唔好比錢呢隻嘢,趕佢出天橋底瞓下反省下。」
該老婦照片在網上瘋傳,其女兒今午在Facebook「Tai Po大埔」群組發帖,指明白街坊們對於連儂牆貼紙被撕感到憤怒,

「但係我覺得撕左咪再貼囉,無謂特登點人相,又話要印(其母親照片)出嚟派,我認為咁樣有啲過火。」

長者固執難以改變

自己撐反修例的女兒透露,母親本身性格固執、難以改變,

「即使我係黃都改變唔到佢,我諗大家意見唔同,我都會聽下佢既諗法。其實老人家都係唔想變,唔想亂,亦唔會去諗大家既做法背後既意義,我都尊重佢,而佢今次咁激動去破壞啲嘢,佢只係太直率去表達佢自己既諗法,我向大家講聲對唔住。」

其女兒表示,會與母親多溝通,冀網民不要再針對她,集中對付「違規警員」,以及爭取撤回逃犯修訂條例等五大訴求。

圖片來源:Facebook「Tai Po大埔」群組、網民Laz Hung