【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

葉蒨文激讚Sammi︰腰細名氣大

發佈時間: 2019/07/16

鄭秀文(Sammi)前晚舉行第三場個唱,繼續狂歌勁舞之餘,亦邀得葉蒨文(沙麗)任表演嘉賓。兩位天后在台上互笠高帽,沙麗大讚Sammi練得一副美好身材,令她非常羨慕!

鄭秀文前晚獲鍾楚紅、王菀之、蘇永康、張衞健、梁漢文等捧場,擔任表演嘉賓的葉蒨文,未待Sammi介紹,已經被升降台人員「升到」台上,場面搞笑。Sammi見狀笑言是次演唱會邀請的嘉賓是全女班:「不過多數嘉賓係細過我,但今晚(前晚)可以請嚟一位前輩,我都可以叫聲佢阿姐,有請沙麗姐!」

叮囑食多啲

沙麗大讚Sammi為個唱操練完美身材:「你身材咁靚,特別係你對腳同條腰、同埋個胸!你腰又細過我,年紀又細過我,腰細但名氣大!」她更叮囑Sammi多吃一點:「以前同你排舞時,我食大大個包,你食細細條菜。」Sammi說:「我依家食多咗,因為有玩健身。」二人隨即合唱她們97年的冠軍歌《談情說愛》,沙麗亦獨唱《憑着愛》。另外,Sammi在網上po後台花絮,相中驚見老公許志安半邊面,引來網民熱議。

撰文︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏