【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

惡情侶沒按鈴搭過站亂咒罵 佛系車長看透世事不氣憤

發佈時間: 2019/07/16

到站前按鈴示意下車,是每個巴士乘客的責任。有巴士車長發文抱怨,早前一對疑似情侶因沒有按鈴示意落車而過站,遂要求他立即停車開門。他因安全問題拒絕後,該對男女竟然遷怒於他,更爆粗罵他「因住揸車X街死」。對此,一眾網民紛留言炮轟道:「佢哋當你有讀心術啊......咒人者得十倍報應!」

涉事男女沒按鈴示意下車

該名化名「低級巴士車長」的網民向「西客之道 Hispitality Secret」投稿,指自己有一晚駕駛A29P路線,由機場前往將軍澳站期間,當巴士駛過康盛花園站後,有一對男女拿著行李站在落車門旁邊,「但我好肯定當時冇人撳鐘,鐘燈亦無亮起。」

駛至翠林邨站時,有一家大細在該站截車,「咁我好自然地埋站開頭門上客」。未料,當他關門開車後「無啦啦就叮一聲」,該對男女大叫「喂!有落呀!停車啦!」,他聽罷便回應道:「你都冇撳鐘,落車要撳鐘㗎嘛!」該對男女聽到後,遂一邊站在落車門邊,一邊埋怨說「搞錯呀」,

「當時架巴士已經離開咗站頭,假如貿貿然停車畀佢哋落,隨時會有交通意外,所以某程度上都涉及到安全理由。」

男女下車後咒罵車長去死

至下一站富麗花園時,「嗰對男女啱啱先已經吱吱喳喳,『唔好係呢度落啦......好遠呀......』」;由於有人按鈴示意下車,他因此埋站開門讓乘客下車,「本身有另一個女人先行落咗,我見對男女唔落咪諗住閂門開車」。未料就在車門接近關上的時候,

「個男人突然用獅吼功大嗌『落車!』,我自己都比佢把聲嚇咗一嚇。其實我嗰刻覺得自己畀客玩,不過唔緊要,我好平靜咁答『好好好......咁我開返畀你落』。

雖然如此,但該對男女仍然不甘示弱。車長指出,男子一邊落車一邊罵他「正X街嚟」,而女子下車後「又係用獅吼功」,在車外對著車門大叫:

「因住揸車X街死呀!死司機!」

車長:落車前撳鐘係乘客應有責任

「其實做得巴士車長,每日遇到嘅乘客乜人都會有,」車長指出,下車前按鐘示意是乘客之責,

「我始終覺得,作為一個香港人,喺香港地搭巴士,上車前遞手截車同落車前撳鐘,係一個作為乘客嘅應有責任……我哋畀人鬧畀人玩唔緊要因為只要我哋未收工,都係有糧出。但你哋唔盡作為乘客嘅責任,浪費嘅只會係閣下寶貴既時間吧!」

{{hket:inline-image name="bus160720191.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

網民認為咒人去死十分黑心

此事引來網民熱議,不少認為該對男女是「惡人先告狀」,而咒人去死更是黑心,「我試過係企喺到唔記得撳鐘,但點會有人自己錯就怪人」、「佢哋當你有讀心術啊......咒人者得十倍報應」、「咁招積唔好搭巴士啦!」

根據城巴的《乘客須知》,乘客須按鐘一次以示意落車,並應給予車長充足時間準備停站。同時,乘客亦不應以恐嚇、辱罵或淫褻性的言語或動作,或以任何方式騷擾車長或車廂內之乘客。