【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

港婦遊韓堅持廣東話溝通 買鮑魚發現唔包蒸即棄單

發佈時間: 2019/07/17

去旅行除了要尊重當地文化外,亦應切勿做出失禮自己、失禮香港之事。一名領隊發文抱怨,指她近日所帶的遊韓旅行團中,有一名婦人的野蠻程度是「世界級」。她指出,該名婦人在海鮮市場的路邊檔買鮑魚時,堅持用廣東話及肢體語言溝通,因此與講韓文的檔主「雞同鴨講」;當發現檔主未按「承諾」即場將鮑魚烹蒸時,婦人即出爾反爾拒買棄單。由於檔主已將鮑魚洗刷好及起殼,因而蒙受損失,「阿豬媽咁就蝕咗幾隻鮑魚」。

婦人指檔主「承諾」烹蒸鮑魚

該名領隊向Facebook群組「西客之道 Hispitality Secret」投稿,指帶團友到南韓釜山機張市場食海鮮期間,涉事婦人一家三口在路邊檔買鮑魚期間,與不諳英語的檔主發生爭執,她與導遊立即上前了解。婦人指出,檔主本來「承諾」會幫他們烹蒸鮑魚,「我哋先肯買」;導遊向檔主了解後,向婦人解釋道:

「人哋係話你可以去賣蟹(嘅)舖頭幫襯,順手蒸埋鮑魚唔使另外加錢。」

婦人聽罷,立即反駁道:

「冇可能,我同咗佢講我哋唔買蟹,淨係買鮑魚,要take away,佢話ok,我哋先肯買。」

婦人與檔主「雞同鴨講」

領隊聽後好奇婦人如何跟講韓文的檔主溝通,於是詢問婦人:「咁你哋同佢講咩話呀?」對此,婦人理直氣壯地回答:

「緊係廣東話啦,仲做埋肢體語言!」

此時,導遊忍不住再解釋多次:

「但人哋淨係識講韓文,佢都講得好清楚,係叫你地入舖頭買蟹嗰陣順便蒸埋,同埋你都睇到佢哋呢啲路邊檔邊有可能幫你蒸,而家人哋已經刷晒起晒殼啦喎!」

雖然如此,但婦人仍堅持自己是「受害者」,「咁點呀?佢明明係話會幫我蒸埋,我先要咋喎」。雖然領隊再次追問「你聽得明佢啲韓文?」,但婦人仍表示「聽唔明,但我肯定佢係咁嘅意思!」,然後便拂袖離去,留下數隻已處理的鮑魚。

網民怒斥:唔好影衰香港人!

此事引來網民熱議,不少人紛留言指責涉事婦人橫蠻無理,「唔好影衰香港人」、「真係不知所謂」、「咁樣係欺負漁民,知佢地只能啞忍,超級過分」、「咁如果人哋嚟香港玩,用韓文同香港人講嘢,都唔會聽得明啦」。亦有人認為今次並非孤例,指出香港旅客不時在外國出醜,「相信係純正香港人機會好大」、「哈哈,喺日本成日都見到呢類人」、「所以香港人幾時都係不受歡迎旅客三甲」。